شناسهٔ خبر: 66609989 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

همایش مهر ماندگار با اهدا جهیزیه به زوج های جوان در تربت جام+عکس و فیلم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت جام از هدای جهیزیه به زوج های جوان این شهرستان همزمان با هفته بسیج سازندگی و دهه کرامت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت جام، سرهنگ پاسدار ابراهیم بیدل در همایش مهر ماندگارکه با حضور مسئولین نظامی و اجرایی در سالن تربیت این شهرستان برگزار شد با تاکید بر مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از زوج های جوان و نیازمند، اظهار کرد: همایش مهرماندگار با هدف حمایت از ازدواج جوانان کم برخوردار طراحی شده و همزمان با دهه کرامت و بسیج سازندگی ۱۳سری جهیزیه به زوج های جوان شهرستان اهدا شد.

وی افزود: در همایش مهر ماندگار با همکاری بسیج سازندگی سپاه امام رضا علیه السلام،بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج و بهزیستی شهرستان تعداد ۱۳سری جهیزیه شامل اقلام ضروری یخچال، فرش، اجاق گاز، لباسشویی، سرویس چینی، سرویس قابلمه و... به ارزش ۳۲۵میلیون تومان به زوج های جوان اهدا شد.

بیدل اعلام کرد : تعداد ۲۵۰۰ عدد پوشینه نیز به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان با مشارکت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج و اداره بهزیستی خریداری و به مددجویان اداره بهزیستی اهدا گردید.

گفتنی است، تجلیل از خیرین، مسئولین ادارات،گروه های جهادی از جمله برنامه های همایش مهر ماندگار بود.

خبرنگار/مهدی جباری

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_4701359" ><script type="text/JavaScript" src="https://basijnews.ir/fa/news/play/embed/9597897/4701359?width=400&height=300"></script></div>

 

نظر شما