شناسهٔ خبر: 66609775 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با هدف تامین آب پایدار؛

اجرای طرح بزرگ انتقال آب دریا در سیستان وبلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان: طرح بزرگ انتقال آب دریا با بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در حال اجرا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از هلال احمر استان با اشاره به اجرای طرح‌های مهم تامین آب پایدار در استان گفت: طرح نصب آب شیرین کن در استان انجام شده و با حجم ۱۰۰ هزار متر مکعب در شش ماه اجرا شده همچنین انتقال آب از منطقه تهلاب با اعتبار ۱۸ هزار میلیارد تومان شروع شده و پیشرفت مناسبی دارد، انتقال آب از دریای عمان نیز با فعالیت ۲۱ تیم اجرایی و با اعتبار ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در حال انجام است.

کرمی افزود: در حوزه زیرساختی طرح‌های بزرگی در استان در حال انجام است، در زمینه طرح‌های آبرسانی نیز دولت با همه توان پای کار آمده است.
وی بیان داشت: آموزش و پرورش یکی از اولویت‌های مهم دولت است این مجموعه راهبردی عظیم و تاثیر‌گذار در زمینه تربیت و مهارت فرزندان است و در سال گذشته شاهد رشد ۳۵۰ درصدی زیرساخت‌های آموزشی بودیم.

کرمی در ادامه به اقدامات در حال انجام در زمینه راهسازی، برق رسانی، گازرسانی، فعالیت‌های اقتصادی، معادن، ساخت کارخانه‌های فراوری، کشاورزی و گلخانه‌ها پرداخت.

وی تصریح کرد: باید با تلاش از ثروت عظیم و پتانسیل‌های استان در جهت رشد و توسعه استان بهره برداری کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: عصبانیت دشمنان و ایجاد ناامنی در داخل این استان به خاطر پیشرفت‌های زیرساختی و توسعه استان و ارتباط مناسب با کشور‌های مختلف جهان است.

کرمی با تاکید بر اهمیت دوره‌های آموزشی جمعیت هلال احمر گفت: دوره‌های آموزشی عامل توانمندسازی کودکان و نوجوانان است و سبب نوآوری، تحرک فکری و بارش فکری می‌شود.

استاندار با اشاره به جوان بودن نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان گفت: این فرصت را قدر بدانید چرا که جوان سرشار از فکر، خلاقیت و نوآوری است.

استاندار با تاکید بر اینکه کارکنان نباید در بخش مسکن با مشکلی روبرو باشند، تاکید کرد: راه‌اندازی تعاونی مسکن کارکنان باید جزو اولویت‌ها باشد.

کرمی عنوان کرد: لازم است در حوزه آموزشی توجه ویژه به روستا‌ها و توانمندسازی مردم داشته باشید.

نظر شما