شناسهٔ خبر: 66609410 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هفته ۲۷ لیگ برتر فوتبال ایران؛ تساوی آلومینیوم و صنعت نفت در اراک

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران برابر صنعت نفت آبادان به نتیجه مساوی رضایت داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه تساوی یک به یک به پایان رسید. 

هفته ۲۷ لیگ برتر فوتبال ایران؛ تساوی آلومینیوم و صنعت نفت در اراک

 

در نیمه نخست صنعت نفت با درخشش تراوالی بوباکار تیم برتر میدان بود و موقعیت‌های زیادی ایجاد کرد و در دقایق پایانی نیمه نخست توانستند گل برتری را به ثمر برسانند و برنده به رختکن بروند.

<div id="video-display-embed-code_11101545"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4231121/11101545?width=600&height=350"></script></div>

 

نیمه دوم، اما شرایط تغییر کرد و شاگردان مجتبی حسینی توپ و میدان را در اختیار گرفتند و موقعیت‌های زیادی روی دروازه نفت آبادان ایجاد کردند و در نهایت با ضربه سر شروین بزرگ گل تساوی را به ثمر رساندند.

<div id="video-display-embed-code_11101546"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4231121/11101546?width=600&height=350"></script></div>

 

بازیکنان آلومینیوم در ادامه با سرعت بالایی که بازی داده بودند توانستند موقعیت‌های بیشتری ایجاد کنند و مهدی لیموچی ستاره جوان این تیم در تغییر روند بازی نقش زیادی داشت، اما در جریان بازی آنها نتوانستند گل برتری را به ثمر برسانند، بازیکنان صنعت نفت آبادان هم چند موقعیت نصفه و نیمه داشتند که با ضربات از راه دور به دست آمد، اما آنها هم نتوانستند سه امتیاز حیاتی این مسابقه را به دست آورند.

با این نتیجه آلومینیوم اراک با ۳۵ امتیاز در رده هشتم باقی ماند و صنعت نفت آبادان نیز با ۲۰ امتیاز در انتهای جدول لیگ برتر به کار خود در این هفته پایان داد.

ورزشگاه امام خمینی اراک

هفته ۲۷ لیگ برتر فوتبال ایران؛ تساوی آلومینیوم و صنعت نفت در اراک

 

داور: بیژن حیدری - کمک‌ها: هادی طوسی، وحید سیفی و شبیر بهروزی - ناظر: ابوطالب طاهریان

ترکیب آلومینیوم اراک:
احمد گوهری - مهران موسوی - بهروز نوروزی فرد - احسان قهاری - یونس اکبرپور - امین جهان کهن (۷۴-رضا جبیره) - عارف حاجی عیدی - محمدمهدی لطفی - امین کاظمیان - مهدی لیموچی - شروین بزرگ (۷۷-شروین بزرگ)
سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب صنعت نفت آبادان:
پیام پارسا - مصطفی نائیج پور - عرفان قهرمانی - حسین شنانی (۴۶_ یوسف کی شمس) - میثم تهی دست - فرشاد محمدی‌مهر (۱۰- حسین سنگرگیر) - محمد صادق بارانی - امیرمحمد پناهی - تراوالی بوباکار (۷۱- رحیم آلبوغبیش) - علی یوسف - طالب ریکانی (۸۰_فاخر نهامی)
سرمربی: فراز کمالوند

شرح گل:

دقیقه ۴۴ - حسین شنانی (آلومینیوم ۰ - ۱ صنعت نفت): ارسال‌های پیاپی تراوالی در این مسابقه سرانجام به گل ختم شد و حسین شنانی با ضربه بغل پا پاس کات‌بک را قطع کرد و تبدیل به گل کرد تا صنعت نفت در پایان نیمه نخست به گل اول برسد.

دقیقه ۵۰ - شروین بزرگ (آلومینیوم ۱ - ۱ صنعت نفت): ارسال یونس اکبرپور با ضربه سر فوق‌العاده شروین بزرگ همراه شد و گل تساوی به ثمر رسید، بزرگ بعد از گلزنی مقابل تیم سابق خود خوشحالی نکرد.

نظر شما