شناسهٔ خبر: 66608982 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ارائه خدمات دولتی بدون واسطه در اداره کل راه و شهرسازی قزوین

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: کلیه خدمات ارائه شده در اداره کل راه و شهرسازی، جز تکالیف قانونی و رایگان دولت است. سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: کلیه خدمات ارائه شده در اداره کل راه و شهرسازی، جز تکالیف قانونی و رایگان دولت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ وهاب میزانی در این باره اظهارداشت: اداره کل راه و شهرسازی استان، به نمایندگی از دولت در حوزه زمین و مسکن، خدمات متعددی را ارائه می‌دهد که همه این خدمات ارائه شده جز تکالیف قانونی و رایگان دولتی است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی افزود: اخیرا عده‌ای سودجو تحت عنوان پیگیری این خدمات از این اداره کل، اقدام به اخذ وجوهی از شهروندان می‌کنند که این موضوع به هیچ عنوان قانونی و مورد تایید این اداره کل نمی‌باشد.

میزانی افزود: هیچ گونه نماینده، رابط و واسطه ای بین اداره کل راه و شهرسازی و شهروندان وجود ندارد و از شهروندان درخواست می شود به منطور پیگیری پرونده های خود، شخصا به اداره کل راه و شهرسازی مراجعه کنند.
 
وی بیان کرد: تمامی هزینه های مربوط به انجام فرآیندهای مختلف مرتبط با موضوعات اداره کل راه و شهرسازی از طریق مراجع رسمی و قانونی اطلاع رسانی خواهد شد.

میزانی یادآورشد: از مردم استان درخواست می‌شود هیچ وجهی بابت موضوعات یادشده به اشخاص حقیقی پرداخت نکنند و در صورت مشاهده موضوع را به اداره حراست اداره کل اعلام کنند.

انتهای پیام

نظر شما