شناسهٔ خبر: 66608167 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال/ مربی تراکتور: از هواداران انرژی می‌گیریم

تبریز - ایرنا - مربی موقت تراکتور پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل گل گهر سیرجان با بیان اینکه از هواداران انرژی می گیریم خواستار تداوم همراهی پرشور هواداران در رقابت‌های بعدی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شنبه شب ایرنا، حمید مطهری در نشست خبری پس از بازی امشب با اشاره به اینکه هواداران یار دوازدهم تیم هستند، گفت: قبل از بازی از خبر حضور تماشاگران در ورزشگاه خیلی خوشحال شدیم و انگیزه مضاعف گرفتیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های‌مان در ابتدای بازی عملی نشد اما در ادامه فوتبال‌مان را به حریف دیکته کردیم، افزود: می توانستیم با گل‌های بیشتر برنده میدان شویم.

سرمربی موقت تراکتور گفت: یک جاهایی در بازی تله‌گذاری کرده بودیم و تلاش می‌کردیم تیم گل‌گهر بازتر بازی کند و روی همین شیوه چند موقعیت ایجاد کردیم.

وی درباره اخراج شجاع خلیل‌زاده اظهار کرد: داور اشتباه کرد، البته باید فیلم صحنه را ببینم اما خودش می‌گفت کاری نکردم.

وی در پاسخ به این سوال که مصدومیت مهدی عبدی تا چه حد است و چه زمانی می‌تواند تیم راه همراهی کند؟ گفت: وی با شرایط بهتری در هفته آینده به تیم اضافه خواهد شد.

مطهری با تشکر از بازی متعصبانه بازیکنان تراکتور خاطر نشان کرد: از باختن بدم می‌آید و وقتی به گل می رسیم شرایط تیم هم بهتر می شود و بازیکنان راحت تر بازی می کنند.

تیم فوتبال تراکتور تبریز امروز در برابر گل گهر سیرجان با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد و با امیدواری صعود به رده سوم؛ جایگاه چهارمی خود را در جدول تثبیت کرد.

نظر شما