شناسهٔ خبر: 66607813 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سرمربی شمس‌آذر:

شهرداری قزوین بیشتر از شمس‌آذر حمایت کند

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین گفت: فقط سه بازی نهایی پیش رو مانده و دوباره از شهرداری قزوین می‌خواهم حمایت بیشتری داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سعید دقیقی شامگاه -شنبه بیست‌ودوم اردیبهشت- در نشست خبری پس از بازی با ملوان بندرانزلی اظهار کرد: یک بازی سختی در پیش داشتیم و در هر دو نیمه بازی با کیفیت و با تاکتیکی ارائه کردیم. انتقال مثبت در توپ‌گیری عامل پیروزی تیم ما بود، حتی یک موقعیت گل نیز به تیم ملوان ندادیم و می‌توانستیم با گل‌های بیشتری را بازی را تمام کنیم.

وی افزود: آقای تاج رئیس فدراسیون باید کارگروهی تشکیل دهد تا امتیاز ما را برگرداند، به هر حال لیاقت و شایستگی تیم را دیده و می‌داند که این خواسته به حق است. امروز در جدول به معنای واقعی رتبه پنجم هستیم، انتظار دارم که امتیاز از بین رفته به تیم بازگردد.

سرمربی شمس‌آذر قزوین ادامه داد: ملوان پنج تا بازیکن خوب در نیم فصل گرفت و تعویض‌های ملوان نیز بسیار باکیفیت بود، با این حال داور مسلط و توانمندی در بازی بود و خطایی که موسوی انجام داد باید منجر به اخراج بازیکن ملوان می‌شد.

دقیقی درباره اظهارات سرمربی تیم ملوان درباره پرتاب اوت گفت: اوت‌های ما تاکتیک خاصی دارد که کار فنی روی آن صورت گرفته است. در نهایت فقط سه بازی نهایی پیش رو مانده و دوباره از شهرداری قزوین می‌خواهم حمایت بیشتری داشته باشند.

وی در مورد برخی شعارها در حین ورزشگاه از سوی هواداران تیم عذرخواهی کرد و افزود: باید شأن مردم با فرهنگ و اصیل قزوینی حفظ شود، همه اقوام برای ما ایرانی هستند و نباید به سمت توهین کردن حرکت کنیم.

نظر شما