شناسهٔ خبر: 66607804 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار ایلام:

نرخ تورم استان ایلام به ۱۵ درصد رسید

استاندار ایلام از نرخ ۱۵ درصدی تورم در استان ایلام خبر داد و گفت: کسب رتبه اول و سوم اشتغال به ترتیب در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، قرار گرفتن در بین ۱۰ استان برتر کشور از نظر سرمایه‌گذاری خارجی قابل تحسین است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _شنبه بیست و دوم اردیبهشت‌- در دیدار با مدیران کل و کارشناسان معاونت اقتصادی استانداری ایلام ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: حوزه معاونت اقتصادی یکی از مهمترین حوزه‌های استانداری ایلام است که نقش بسیار مهمی در تحقق شعار امسال دارد.

وی با بیان اینکه تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری در استان به فعالیت حوزه اقتصادی بازمی‌گردد، افزود،: بخش قابل توجهی از مشکلات و موانع سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان، توسط این واحد برطرف می‌شود.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه کسب رتبه اول و سوم اشتغال به ترتیب در سال‌های ۱۴۰۱، و ۱۴۰۲ حاصل تلاش تیم اقتصادی استانداری است، افزود: در دولت سیزدهم نرخ تورم در استان به ۱۵ درصد رسید.

بهرام‌نیا با بیان اینکه در سرمایه‌گذاری خارجی به رتبه دهم کشوری رسیدیم، گفت: به عنوان محرکین اصلی در تحقق شعار سال و تحقق راهبردها و برنامه‌های حوزه اقتصادی دولت سیزدهم موفق عمل کردیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه تمام امورات مردم به حوزه اقتصاد گره خورده است با برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم می‌توان رضایت‌مندی مردم را حاصل کرد.

استاندار ایلام با تاکید بر تدوین برنامه‌های راهبردی استانداری، اضافه کرد: معاونت باید برای حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعت برنامه راهبرد داشته باشد تا بتواند با سیاست گذاری ظرفیت‌های بالقوه به بالفعل تبدیل و در سفره مردم دیده شود.

نظر شما