شناسهٔ خبر: 66607184 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

شجاعی: مقابل پرسپولیس خودباوری نداشتیم

مسعود شجاعی می‌گوید باید به بازیکنانش برای رسیدن به روحیه خودباوری در بازی‌های بزرگ کمک کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسعود شجاعی، سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری بعد از بازی پرسپولیس حاضر شد و گفت: در مورد بازی خوشحال نیستیم و خستگی در تن‌مان ماند. کارهایی که روی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس کرده بودیم عملی شد و فقط دقایقی بازی از دست مان در رفت که طبیعی بود. امروز حق ما باخت نبود و می‌توانستیم مساوی کنیم یا ببریم اما از موقعیت‌های مان استفاده نکردیم. عدم خودباوری نمود پیدا کرد اما باید به بازیکنانم کمک کنیم که به مرز خودباوری برسند.

*تعریف اوسمار از هوادار
ایشان لطف دارند. از سبک بازی‌مان راضی هستم. ایراداتی داریم که باید برطرف شود اما در کل با فلسفه‌ای که داریم به نسبت خوب بود و خودم هم راضی‌ام و فقط جزییات فنی و اعتماد به نفس بازیکنان باید برطرف شود.

*فوتبال هجومی هوادار مقابل پرسپولیس
در سبک ما این ایرادات طبیعی است. ما زمان کافی نداشتیم اما اگر وقت بگذاریم کمتر موقعیت می‌دهیم. در این سبک بازی این اتفاقات طبیعی است و بازیکنان کار خودشان را انجام دادند. همانقدر که موقعیت دادیم همانقدر هم موقعیت ایجاد کردیم.

*مصدومیت علیرضا حقیقی
علیرضا در زمین عالی بازی کرد و از او ممنونم. امروز به شدت درگیر او بودیم چراکه در تمرین دیروز اسیب داشت و تلاش کرد با تزریق و مسکن به این بازی برسد. این هم از بدشانسی ماست. در مرحله اول سلامتی بازیکنان اهمیت دارد که فصل را به سلامت تمام کنند. من هم تفکرم همین است. نکته مثبت بازی قابل قبول آرشا شکوری بود که شانس بزرگی داشت که خودش را هم به ما و هم به فوتبال ما بیشتر ثابت کند.

*تاثیر روانی حضور مسعود شجاعی در هوادار
این فلسفه ماست. در فوتبال صد مدل فلسفه و ایده وجود دارد. اینکه چجوری تیم‌شان را از نظر فوتبالی تربیت کنند. من خودم سعی می‌کردم اینجوری باشند دوست دارم بازیکنانم هم لذت ببرند. دارند بهترین کار دنیا را انجام می‌دهند. اینکه مشهور و محبوب باشی و ورزش کنی بهترین کار است و باید لذت ببرند و از سر اجبار تمرین و بازی نکنند. آقای فکری هم که قبلا بودند همینقدر زحمت می‌کشند. تغییرات ذهنی باعث شده این شادابی را در زمین ببینید.

*فرهنگ مربیگری
لطف دارید بقیه باید نظر بدهند. خودم هم باید از کنار خط بودن لذت ببرم و انرژی مثبت را منتقل کنم. بعضی وقتها ماهم عصبانی و تلخ می‌شویم اما در نهایت باید روحیه جنگندگی را به آنها منتقل کنم.

*از دست دادن موقعیت‌ها
شاید روز بدمان بود. بی دقتی هم کردیم و باید بیشتر تمرین کنیم. همینکه این موقعیت‌ها را ایجاد می‌کنند نکته مثبت است. باید روی تمام کنندگی بیشتر کار کنیم و باید روی مرحله آخر که گلزنی است بیشتر کار کنیم.

257 251

نظر شما