شناسهٔ خبر: 66606819 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مسأله اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و توسعه ورزش های همگانی با هم افزایی و تعامل نتایج موثری خواهد داشت

اولین جلسه شورای ورزش شهرستان ارومیه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد. اولین جلسه شورای ورزش شهرستان ارومیه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی،  اولین جلسه شورای ورزش شهرستان ارومیه در سال ۱۴۰۳ به ریاست فرماندار و با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و قهرمانان ورزشی شهرستان ارومیه برگزار شد.
در این جلسه ابتدا فرماندار ارومیه از «فاطمه مجلل» اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش استان آذربایجان‌غربی و شهرستان ارومیه از رشته قایقرانی، «یاسمن حمزه‌پور» مربی قایقرانی تیم ملی، «شهرام احمدی» سرپرست اردوی تیم ملی قایقرانی و رئیس هیات شهرستان ارومیه، «امیر اسماعیلی» اولین قهرمان آسیایی بوکس استان آذربایجان‌غربی و شهرستان ارومیه بعد از ۳۰ سال، «مهدی هفت چشمه» مدال آور پرتاب چکش شهرستان در آسیا، «شایلین ظفر یکانی» قهرمان تنیس ارومیه‌ای در مسابقات تیمی اردن و «کیارش حنیفی» قهرمان تنیس ITF در استان مازندران به عنوان برترین‌ها و قهرمانان ورزش شهرستان ارومیه در سال جاری با حضور سجاد خوبدل رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و روسای هیات‌های ورزشی مربوطه تجلیل کرد.
در ادامه این جلسه در خصوص استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی برای کمک به غنی سازی اوقات فراغت  نوجوانان و جوانان در فصل تابستان بحث و تبادل نظر شد.
سجاد خوبدل رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه در این خصوص گفت: یکی از برنامه‌های نو و بدیعی که با تدبیر مدیرکل محترم ورزش وجوانان استان طراحی شده ، برگزاری همایشی با حضور هیات‌های ورزشی مختلف در مجموعه ۶هزار نفری غدیر ارومیه برای معرفی رشته های ورزش مختلف و انتخاب راحت‌تر ورزش مورد نظر خانواده‌ها به لحاظ مشاوره ای خواهدبود.
غلامحسین عماری فرماندار و رئیس شورای ورزش شهرستان ارومیه نیز گفت: برنامه‌های اوقات فراغت برای اقشار مختلف و خانواده‌ها باید با ارائه تسهیلات و همکاری و هم افزایی دستگاه‌ها برای ورزش ارزان و مناسب اندیشیده و ما نیز با نظارت خود بر این برنامه‌ها فعال باشیم.
وی افزود: باید بسته و پیوست‌های اجتماعی و حمایتی در خصوص برنامه‌های اوقات فراغت برنامه‌ریزی شده و ورزش و جوانان نیز به عنوان متولی باید مدیریت خوبی برای اجرای این مهم داشته باشد و با همکاری آموزش و پرورش، دهیاری و بخشداری ها و البته ورزش و جوانان اوقات فراغت برای جوانان و نوجوانان روستاها در زمان تعطیلی مدارس طرح‌ریزی شود که بخشی از آن نیز مربوط به ورزش باشد.
فرماندار ارومیه اضافه کرد: در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی در ارومیه و در این دولت توجه ویژه به زیرساخت‌ها شده است و شاهد هستیم مردم علاقمندی کافی برای ورزش دارند.
در این جلسه همچنین فرماندار ارومیه بر تعامل و هماهنگی دستگاه های اجرایی عضو شورای ورزش در اجرای شایسته طرح ملی ورزش و مردم با محوریت توسعه ورزش های همگانی سلامت محور تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما