شناسهٔ خبر: 66606697 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مطهری: در ۱۵ دقیقه اول تراکتور نبودیم!/ از باخت متنفرم

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: در ۱۵ دقیقه اول، تراکتوری که می‌خواستم نبود و انگار تیم دیگری بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید مطهری پس از پیروزی 2 بر صفر تراکتور مقابل گل‌گهر در نشست خبری اظهار داشت: در 15 دقیقه اول، تراکتوری که می‌خواستم نبود و انگار تیم دیگری بود. برای پرس شدید برنامه داشتیم، اما برنامه‌های ما در شروع بازی عملیاتی نشد. هرچه زمان می‌گذشت، فوتبال خودمان را به حریف دیکته می‌کردیم. گل‌گهر تیم خوبی است و کادر فنی خوبی دارد، اما در انتقال‌ها می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و با نتیجه خیلی بهتری پیروز شویم.

وی با تمجید از دفاع تیمی تراکتور بیان کرد: باعث افتخار من است که تیمم 100 دقیقه با جان و دل دوید تا گلی دریافت نکند. بازیکنان در دفاع تیمی فوق‌العاده بودند. هنگامی که توپ در اختیار ما نبود، به فشردگی بین خطوط نیاز داشتیم. گاهی فاصله بین مدافعان و مهاجمان ما کمتر از 20 متر می‌شد و حفظ سازمان دفاعی برای ما خیلی مهم بود. به تیم تراکتور تبریک می‌گویم. از دو موقعیتی که با برنامه‌ریزی و روی انتقال‌ها داشتیم، به حریف ضربه زدیم.

سرمربی تراکتور درباره زمین افتادن سنگربان تیمش تصریح کرد: در دیدار با فولاد ضربه سنگینی به ماهیچه سفیدران پورحمیدی خورد و او دو روز نتوانست ریکاوری کند. پزشکان زحمت کشیدند که پورحمیدی را به بازی رساندند و این بازیکن درد داشت. من به احسان مرادیان (دروازه‌بان دوم تراکتور) گفتم خودش را آماده کند. پورحمیدی فوق‌العاده باشخصیت و مودب است. اگر او روی زمین افتاده، حتماً درد داشته است و رفتار غیرحرفه‌ای از خودش نشان نداد.

مطهری در مورد اخراج شجاع خلیل‌زاده به دنبال درگیری با سامان فلاح خاطرنشان کرد: من فیلم این اتفاق را ندیدم، اما شجاع به من گفت کاری نکرده و به نظرم داور مرتکب اشتباه شده است. خلیل‌زاده ستون و لیدر تیم تراکتور است و همیشه از تیم و بازیکنان مراقبت می‌کند.

وی با بیان اینکه شرایط تراکتور هر روز بهتر از روز قبل می‌شود، گفت: وقتی تیم به گل می‌رسد، با آرامش بیشتری به کار خود ادامه می‌دهد. نظم دفاعی تراکتور فوق‌العاده است. حتی گاهی برای گل‌گهر تله می‌گذاشتیم و تیم را عقب می‌آوردیم تا تیم گل‌گهر باز شود و روی انتقال سریع به موقعیت برسیم. فرصت‌های زیادی روی این شیوه داشتیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. تیم‌های بزرگ دغدغه گلزنی دارند و پس از گل، با آرامش بیشتری بازی می‌کنند.

سرمربی تراکتور درباره مصدومیت مهدی عبدی عنوان کرد: مهدی در تمرین ما مصدوم نشد. او مصدومیتی قدیمی داشت و درگیری به وجود نیامد که آسیب ببیند. عبدی یک روز صبح بعد از بیداری متوجه شد که زانوی او ورم کرده است. همه بازیکنان برای ما ارزشمند هستند، اما در قبال عبدی ریسک نکردیم. حتی مقابل استقلال روی صفا هادی ریسک نکردم و ادامه لیگ و جام حذفی برای ما مهم بود.

مطهری ضمن تأکید بر اینکه تراکتور، مسابقات لیگ برتر و جام حذفی را به موازات یکدیگر پیش می‌برد، اظهار داشت: شاید نتایج ما برای سایر تیم‌ها مؤثر باشد و ما با تمام وجود کار می‌کنیم. از باختن متنفر هستم و به‌صورت ویژه از بازیکنانم تشکر می‌کنم. در نشست خبری قبل از بازی گفته بودم جنگندگی بازیکنان ما مثال‌زدنی است و دیدید که آنها فوق‌العاده دویدند. گل‌گهر یک روز بیشتر از ما استراحت کرده بود.

وی با اشاره به نقش هواداران تراکتور در موفقیت این تیم، از جمله در دیدار روز پنجشنبه این تیم مقابل مس رفسنجان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی تصریح کرد: به‌صورت ویژه از هواداران تشکر می‌کنم که تراکتور را تشویق کردند. از آنها می‌خواهم حضور خوبی در ورزشگاه یادگار امام (ره) داشته باشند. هواداران یار دوازدهم تراکتور هستند و از آنها انرژی می‌گیریم. با انرژی مثبت هواداران جان می‌گیریم و تیم به جلو می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما