شناسهٔ خبر: 66606564 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

حسینی دوباره نیمه دوم را برای خود کرد!

آلومینیوم اراک در چهارمین بازی متوالی برنده نیمه دوم مسابقه شد!

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال آلومینیوم اراک برای سومین بازی متوالی توانست در نیمه دوم روند مسابقه را تغییر دهد و با رویکردی هجومی و فوتبالی مالکانه نتیجه مسابقه را تغییر دهد.

آلومینیوم اراک در بازی با فولاد در حالی یک بر صفر از حریف خود عقب افتاده بود در نیمه دوم با گلزنی امین کاظمیان نتیجه مسابقه را تغییر داد و در نهایت بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

شاگردان مجتبی حسینی در بازی با پیکان هم این روند را ادامه داد و پس از 3 تعویضی که انجام داد جریان مسابقه را کاملا تغییر داد و با گل دقیقه 82 عارف حاجی عیدی سه امتیاز مهم مقابل پیکان به دست آورد.

آنها در چهارمین بازی متوالی در لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان هم در نیمه دوم نمایش بهتری ارائه کردند و با گل شروین بزرگ بازی را به تساوی کشیدند تا مانند سه دیدار اخیر برنده نیمه دوم مسابقات باشند.

بهترین عملکرد شاگردان حسینی در نیمه دوم مسابقات به بازی با پرسپولیس باز می‌گردد که آلومینیوم دومرتبه در در دقایق پایانی نیمه دوم و دقایق پایانی وقت‌های اضافه بازی را به تساوی کشیدند.

2015672

آلومینیوم اراک پس از ورود به رختکن و تغییرات تاکتیکی که ایجاد می‌کند به توپ و میدان مسلط می‌شود و این نشان از شناخت بالای مجتبی حسینی از بازیکنان و توانایی‌های تیم‌اش و همچنین تقویت مسائل روحی روانی درون تیمی در وقت‌های استراحت دارد.

نظر شما