شناسهٔ خبر: 66606536 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

به‌روز رسانی می‌شود؛

شجاعی: می‌توانستیم پرسپولیس را ببریم/ بازیکنانم خودباوری نداشتند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال هوادار، گفت: حق ما در دیدار مقابل پرسپولیس شکست نبود و حتی می‌توانستیم این تیم را ببریم، اما بازیکنانم خودباوری نداشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شنبه شب ایرنا، مسعود شجاعی سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران بعد از شکست دو بر صفر تیمش برابر پرسپولیس تهران در نشست خبری، عنوان کرد: قطعا از این نتیجه خوشحال نیستیم و خستگی در تن‌مان ماند. در این زمان کم به خوبی روی نقاط قوت و ضعف پرسپولیس کار کردیم و عملی نیز شد ولی دقایقی از بازی از دست ما در رفت و این کاملا طبیعی بود که پرسپولیس بخواهد به گل برسد و روی دروازه ما فشار بیاورد.

وی افزود: عدم خودباوری به خوبی مشخص شد. امیدوار هستم در بازی‌های آتی بتوانیم برنده زمین مسابقه را ترک کنیم. این وظیفه من و کادرفنی‌ است که به بازیکنان باور بدهیم تا موفق شویم.

سرمربی هوادار در واکنش به صحبت‌های اوسمار و تمجید از سبک بازی این تیم، اظهار داشت: نظر لطف این مربی‌ است. من از بابت نتیجه راضی نیستم ولی از سبک بازی تیم رضایت دارم. برخی کمبودها وجود دارد که می‌شود آنها را برطرف کرد. این مشکلات باعث اختلاف نتیجه شد. نسبتا از تیم راضی هستم، فقط بحث اعتماد به نفس و نکات فنی است.

شجاعی در واکنش به فرصت‌سوزی شاگردانش، بیان کرد: در این سبک بازی، ایرادات طبیعی است. اگر زمان بیشتری بگذاریم، ایرادها برطرف می‌شود. این سبک بازی ریسک هم دارد و بازیکنان باید به نحوه احسن کار خود انجام دهند. همه جای دنیا همین است و تیم‌هایی که این سبکی بازی می‌کنند باز می‌شوند. باید بگویم همانقدر که موقعیت دادیم فرصت نیز داشتیم.

وی در خصوص مصدومیت علیرضا حقیقی، گفت: او تا زمانی که در بازی بود، خوب عمل کرد. امروز درگیر او بودیم چون روز قبل در تمرینات آسیب دید و دوست داشتم به بازی برسد. با مسکن‌هایی که زد به بازی نیز رسید، اما از بد حادثه باز مصدوم شد. اول برای او آرزوی سلامتی ‌می‌کنم اما نکته مثبت دیگر حضور آرشا شکوری بود که با اعتماد به نفس بالا بازی کرد و در آینده دروازه‌بان بزرگی خواهد شد.

شجاعی، خاظرنشان کرد: در فوتبال، صد نوع سبک بازی داریم که این به ایده هر مربی باز می‌گردد. چون خودم آرامش دارم این را به بازیکنان انتقال می‌دهم تا از بازی لذت ببرند. به بازیکنانم گفتم می‌توانند در فوتبال معروف شوند، پس بهتر است از آن لذت ببرند. نمی‌خواهم آنها به اجبار سر تمرین حاضر شوند و بازی کنند. محمود فکری برای این تیم زحمت کشید و فلسفه خودش را داشت ولی ما تلاش کردیم به بازیکنان شادابی بدهیم. آنها نیز از بازی لذت می‌برند و فکر می‌کنم، فرق ما همین است. خودم از اینکه مربی آنها هستم لذت می‌برم. برخی مواقع عصبی می‌شویم ولی باید به بازیکنان انرژی داد.

نظر شما