شناسهٔ خبر: 66606435 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پیروزی تراکتور در بازی خانگی

تراکتور 2-0 گل گهر/ سرمربی موقت بهتر از سرمربی دائم

پیروزی تراکتور در بازی خانگی تراکتور در هفته بیست و هفتم لیگ برتر مقابل گل گهر به برتری 2-0 دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، تراکتور از چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت 18:50 در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان گل گهر بود. 

تراکتور که از زمان نشستن حمید مطهری روی نیمکت این تیم هنوز باختی نداشته است، در بهترین فرم مقابل گل گهر قرار گرفت. 

گل گهر که شش بازی رنگ پیروزی را ندیده بود مقابل تراکتور قرار گرفت و باز هم عملکرد نا امیدانه‌ای را بر جای گذاشت.

ترکیب ابتدایی تراکتور: 

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاو واگنین (۶۶-امیر حسین حسین زاده)، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و صفا هادی

سرمربی: حمید مطهری

ترکیب ابتدایی گل گهر:

محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق پور، مسیح زاهدی، سامان فلاح، مهدی تیکدری، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده روح، روبرتو تورس، قائم اسلامی خواه، علیرضا کوشکی (۶۸-مسعود زائرکاظمین) و سعید سحرخیزان

سرمربی: مارینوس اوزونیدیس

تیم داوری: محمدحسین زاهدی فرد/ کمک‌ها: دانیال باشنده و اسماعیل احمدی/ داور چهارم: فرهاد امینی/ ناظر: حسین بطحایی

گزارش بازی: 

بازی با حملات گل گهر آغاز شد اما شوت بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی راهی به دروازه پور حمیدی نداشت‌. در ادامه همکاری حسینی و گوستاوو از تراکتور با نفوذ حسینی همراه بود که ابوالفضل رزاق پور روی حسینی مرتکب خطا شد تا داور در دقیقه ۲۹ به سود تراکتور پنالتی اعلام کند.

گوستاوو پشت ضربه پنالتی ایستاد و اخباری با تشخیص مناسب موفق به دفع توپ شد اما در ادامه موفق شد که ریباند آن را به گل تبدیل کند.

پس از چندین موقعیت برای دو تیم، رحمان جعفری مهاجم تراکتور د ردققیه 1+45 گل دوم سرخپوشان را به ثمر رساند تا تراکتور نیمه اول را با پیروزی راهی رختکن شود.

در نیمه دوم تلاش بازیکنان گل گهر برای رسیدن به گل ثمری نداشت. تراکتور نیز با دو گلی که در نیمه اول به ثمر رسانده بود، عقب نشست و موقعیت خاصی روی دروازه اخباری ایجاد نکرد.

در دقیقه 81 در شرایطی که پورحمیدی وقت کشی می‌کرد، روبرتو تورس در پشت سر او حاضر شد و برخوردی بین این دو نفر به وجود آمد و پس از آن بازیکنان دو تیم و علی الخصوص شجاع خلیل زاده و سامان فلاح با یکدیگر دچار درگیری لفظی شدند. که داور هر دوی آن‌ها را با کارت قرمز جریمه کرد.

در ادامه بازی با همان نتیجه 2-0 به سود میزبان پایان یافت. گل گهر در هفتمین بازی متوالی موفق به پیروزی نشد تا روند ناکامی های سرمربی یونانی در گل گهر ادامه‌دار باشد. 

تراکتور با این نتیجه 47 امتیازی شد و با یک امتیاز اختلاف نسبت به سپاهان رده سومی، در رده چهارم جدول جای گرفت.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما