شناسهٔ خبر: 66606421 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دو خبر کوتاه از شهرستان خواف و تربت حیدریه

در ادامه خبرهای امروز دو خبر کوتاه از شهرستان خواف و تربت حیدریه را می خوانید.

صاحب‌خبر -

دو خبر کوتاه از شهرستان خواف و تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خواف گفت: ۱۸۷ بازدید در طی سال ۱۴۰۲ از صنایع و معادن خواف انجام شده  است.

سعید شفیعیان گفت: در طول سال گذشته بیش از ۶۵ مورد انجام آزمایش و نمونه برداری از آب، خاک و هوا انجام شده است و در پی بازدید‌ها و آزمایش‌های صورت گرفته ۱۴۷ اخطاریه به واحد‌های آلاینده ابلاغ و ۹۶ مورد اعلام آلایندگی جهت اخذ جرائم مالیات سبز انجام شده است.

وی همچنین از ۴ مورد طرح شکایت از واحد‌های آلاینده در طول سال گذشته خبر داد و گفت: در این بازه زمانی برای ده متخلف و بر اساس شکایات انجام شده قبل و با پیگیری قضایی رای محکومیت قطعی صادر شده است.

برقراری بیش از هزار تماس با اورژانس تربت‌حیدریه

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از برقراری هزار و ۳۳۳ تماس در یک هفتۀ گذشته با اورژانس این دانشگاه خبر داد گفت: با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته از سامانۀ عملیاتی اورژانس پیش‌بیمارستانی از ۱۵ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه، ۳۳ مورد حادثۀ ترافیکی در سه شهرستان تربت حیدریه، زاوه و مه ولات به ثبت رسیده است که نسبت به مدت زمانی مشابه هفتۀ گذشته ۴۲ درصد کاهش یافته است.

محمد جواد امیری افزود: تعداد کل ماموریت‌هایی که منجر به اعزام آمبولانس به محل فوریت شده ۳۵۲ مورد است که ۳۱۹ مورد را حوادث غیر مرتبط با حمل‌ونقل و اورژانس‌های داخلی شامل می‌شود.

نظر شما