شناسهٔ خبر: 66605627 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مراسم تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی ها در هندیجان

به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی ها درهمین راستا مراسم تجلیل توسط فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در ناحیه هندیجان با دعوت از خبرنگاران و روابط عمومی ها برگزار گردید .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاري بسیج خوزستان، فرمانده ناحیه سپاه هندیجان سرهنگ دوم پاسدار سیدجمال الدین علوی زاده با تبریک دهه کرامت و روز ارتباطات و روابط عمومی ها اظهار داشت : از زحمات خبرنگاران که با صبر و حوصله درانعکاس اخبار نهایت تلاش را دارند تشکر می شود و هندیجان در برنامه های خبری پیش قدم و با همت شما خبرنگاران انعکاس پیدا می کند.

درادامه مراسم تجلیل از خبرنگاران ، حجت الاسلام والمسلمین سعید نجفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه هندیجان اظهار داشت : رسالت خبرنگار مهم واز جایگاه ویژه ایی در جامعه برخوردار است .

وی افزود : اخبار بایستی بصورت منظم و طبق قوانین خبری و با دقت انجام بگیرد و شایسته است که از تلاش خبرنگاران شهرستان هندیجان و خبرنگاران بسیج و روابط عمومی ها تشکر می شود و همه ماها قدرشناس زحمات شما اصحاب رسانه هستیم.

درپایان به خبرنگاران شهرستان و روابط عمومی ها لوح تقدیر و هدیه کارت به آنها از طرف فرمانده ناحیه و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه هندیجان اهداء گردید.

 

برچسب‌ها:

نظر شما