شناسهٔ خبر: 66605024 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال؛

برتری پرسپولیس در نیمه نخست دیدار با هوادار

تهران- ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نخست دیدار مقابل هوادار به برتری یک بر صفر دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر شنبه ایرنا، در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر، تیم‌های هوادار تهران و پرسپولیس در ورزشگاه شهید دستگردی از ساعت ١٨:١۵ دقیقه به مصاف یکدیگر رفت.

قضاوت این دیدار را حسن اکرمی با کمک‌های علیرضا مرادی و محمدعلی پورمتقی برعهده دارد. این دیدار بدون حضور تماشاگران در حال برگزاری است.

لحظات حساس بازی:

دقیقه ۵، کریم اسلامی روی پاس زیبایی داریوش شجاعیان در موقعیتی تک به تک فرصت داشت تا دروازه پرسپولیس را باز کند که بیرانوند به خوبی این تیم را مهار کرد.

دقیقه ۱۱، با نفوذ بازیکنان پرسپولیس این تیم فرصت داشت تا توسط آل‌کثیر دروازه تیم هوادار را باز کند که حقیقی با یک واکنش خوب مانع آن شد.

دقیقه ۱۵، سرخ‌پوشان با یک کار ترکیبی صاحب موقعیت شدند که آل‌کثیر روی پاس امید عالیشاه موفق شد دروازه هوادار را باز کند.

دقیقه ۲۴، اسلامی روی پاس شجاعیان بار دیگر با بیرانوند تک به تک شد که باز هم سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس، توپ را مهار کرد.

دقیقه ۳۲، آل‌کثیر فرصت داشت خودش و پرسپولیس را به گل دوم برساند که ضربه او با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت. ۲ دقیقه بعد، این بازیکن دوباره با حقیقی تک به تک شد که با بی‌دقتی این توپ را هم از دست داد.

دقیقه ۴۵، اورنوف با آرشا شکوری که به جای علیرضا حقیقی وارد میدان شده بود، موقعیت خوبی را از اورونوف گرفت.

ترکیب اولیه دوم تیم/

هوادار:

علیرضا حقیقی، مجتبی لطفی، مرتضی منصوری، امین پورعلی، مهدی گودرزی، امین قاسمی نژاد، محسن سفیدچغایی، بابک مرادی، داریوش شجاعیان، محمد عباسی و کریم اسلامی

سرمربی: مسعود شجاعی

پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر

سرمربی : اوسمار ویرا

نظر شما