شناسهٔ خبر: 66604822 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

ساخت اسکلت فلزی در گیلان ( لیست شرکت ها)

صاحب‌خبر -

رپورتاژ آگهی

ساخت اسکلت فلزی در گیلان مسئله‌ای است که بسیاری از کارفرماها نگاه ویژه به آن دارند. مزایای ساخت ساختمان با اسکلت فلزی در گیلان اغلب کارفرمایان را بر آن می‌دارد که در جستجوی بهترین شرکت‌های این حوزه برای همکاری باشند. یافتن بهترین شرکت های ساخت اسکلت فلزی در گیلان، چندان دشوار نیست.

ساخت سازه فلزی در گیلان

این شرکت‌ها در استان‌های شمالی محدود و به سادگی قابل شناسایی هستند؛ اما انتخاب بهترین گزینه برای همکاری ممکن است تا حدودی دشوار به نظر بیاید. به همین خاطر ما در این مطلب، قصد داریم فهرستی مختصر از بهترین سازندگان اسکلت فلزی در گیلان را به شما معرفی کنیم.

۱.شرکت پولاد سازه لاهیج

نخستین شرکت در این فهرست، بی‌ هیچ تردیدی شرکت پولاد سازه است. پولاد سازه یکی از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین شرکت‌های ساخت اسکلت فلزی در شمال کشور است که به دلیل انجام پروژه‌های بزرگ در سطح کشور و اجرای پروژه‌های متعدد و معروف در شمال کشور، به شهرت رسیده است.

زمانی که ساخت اسکلت فلزی ساختمان در گیلان را به این شرکت بسپارید، آسوده‌ خاطر خواهید بود که تیمی از بهترین متخصصان حوزه ساختمان مشغول کار بر روی پروژه شما هستند. ساخت نقشه سه‌بعدی اسکلت فلزی پیش از اجرای کار، نمایان‌گر مجهز بودن و مدرن‌ بودن این شرکت ساختمانی است.

از شرکت پولاد سازه، می‌توانید برای ساخت اسکلت فلزی انواع ویلاهای فلت، دوبلکس و تریبلکس با نقشه‌های خاص، ساخت اسکلت فلزی انواع ساختمان و برج‌های مسکونی و تجاری، ساخت انواع سوله صنعتی و ورزشی، ساخت انواع پل‌های فلزی و… کمک بگیرید. همچنین خدمات مشاوره رایگان این تیم و بازدید میدانی از محل اجرای پروژه، یکی دیگر از مزایای ویژه همکاری با این شرکت به شمار می‌رود.

از مزایای اصلی همکاری با شرکت پولاد سازه، علاوه بر تیم متخصص و با تجربه‌شان، مسئله تعامل دو سویه در حین طراحی و اجرای پروژه است. شرکت پولاد سازه انعطاف بسیار خوبی در ایجاد ارتباط موثر با کارفرمایان، پیمان‌کاران، مهندسان پروژه و سایر عوامل دارد. به همین خاطر در فرآیند طراحی و اجرای پروژه، تعامل دو سویه کاملی را از ابتدا تا انتها با کارفرما و مهندسان پروژه بر قرار نگاه می‌دارد.

یکی دیگر از مزایای کار با پولاد سازه، ظرفیت تولید این شرکت است. برای بسیاری از کارفرمایان، انجام هر چه سریع‌تر پروژه بخصوص در مرحله اسکلت ساختمان، بسیار اهمیت دارد. در حقیقت یکی از عمده دلایل انتخاب اسکلت فلزی، اجرای سریع آن است.

بنابراین هر شرکتی که بتواند سریع‌تر اسکلت فلزی ساختمان شما را طراحی و اجرا نماید، از سایر رقبا برتر خواهد بود. شرکت پولاد سازه با داشتن 2 کارخانه مجهز و مدرن تولید اسکلت فلزی در لنگرود و لاهیجان، ظرفیت تولید بسیار بالایی دارد و می‌تواند در کمترین زمان ممکن، به بهترین شکل، اسکلت فلزی ساختمان شما را به اتمام برساند.

گستردگی فعالیت این شرکت، از دیگر نکات ویژه آن است. کار کردن در هر سه استان گیلان، مازندران، گلستان و اجرای پروژه در اردبیل، تهران و کرج، این شرکت را به شرکتی با گستره کار وسیع تبدیل کرده است. تنها در استان گیلان، پولاد سازه در شهرها و مناطق زیر پروژه اسکلت فلزی اجرا کرده است:

  • انزلی
  • رشت
  • فومن
  • لشت نشا
  • لاهیجان
  • لنگرود
  • رحیم آباد
  • رودسر
  • چابکسر
  • سیاهکل
  • رانکوه
  • آستانه اشرفیه

این گستردگی به معنای انعطاف بالای پولاد سازه، ظرفیت‌های تولید و زیرساخت‌های اجرایی قوی و همچنین اعتبار و حُسن شهرت بالای این شرکت در سراسر استان گیلان است. کسانی که تجربه ساخت ساختمان با اسکلت فلزی دارند، به خوبی می‌دانند که یکی از مراحل سخت، پر هزینه و زمان‌بر چنین پروژه‌هایی، حمل قطعات ساخته شده از کارخانه تا محل اجرای پروژه است و کار کردن در راه‌های دور، سخت و یا کوهستانی، تا چه اندازه تخصص و ظرفیت اجرایی نیاز خواهد داشت.

اگر قصد همکاری با شرکت پولاد سازه را داشته باشید، پیش از هر چیز می‌توانید از خدمات مشاوره آن‌ها بهره‌مند شوید. شما با تماس یا مراجعه حضوری، می‌توانید ضمن ارائه مشخصات و ویژگی‌های پروژه خود، درباره خدمات دریافتی احتمالی با این شرکت وارد گفتگو شوید.

متخصصان پولاد سازه برای بازدید میدانی و بررسی نقشه‌های آماده شده ساختمان شما دست به کار می‌شوند و پس از برآورد هزینه اولیه، برای شما نقشه سه‌بعدی اسکلت فلزی ساختمان را به کمک نرم‌افزارهای تخصصی ترسیم می‌کنند.

شِمای سه‌بعدی اسکلت فلزی می‌تواند به شما تصویری روشن، متحرک و سه‌بعدی از آنچه قرار است برای ساختمانتان اتفاق بیوفتد ارائه دهد. پس از تایید نهایی و بستن قرارداد، ضمن رایگان شدن تمام خدماتی که تا این مرحله دریافت کرده‌اید، مراحل تولید، ساخت و نصب قطعات اسکلت فلزی شما به سرعت آغاز می‌گردد.

توصیه ما این است که حتماً سری به وب‌سایت شرکت پولاد سازه بزنید و نمونه پروژه‌های اجرا شده آن‌ها را مشاهده کنید تا ببینید چرا به آن، بهترین شرکت ساخت اسکلت فلزی در گیلان گفته می‌شود.

برای مشاهده پروژه های اجرا شده این مجموعه به لینک مراجعه نمایید.

۲.آذرمی (گیلان شرق)

یکی دیگر از شرکت‌هایی که در فهرست بهترین شرکت های ساخت اسکلت فلزی در گیلان قرار می‌گیرد، کارخانه سازه های فولادی گیلان شرق (آذرمی) است. این کارخانه که از سال 1356 در محل فعلی خود در جاده رشت لاهیجان تاسیس شده، یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین کارخانجات تولیدی سازه‌های فلزی در استان گیلان است. این شرکت نیز در رزومه خود، چندین پروژه ساخت اسکلت فلزی گیلان و ساخت سوله در گیلان را دارد که نشان از اعتبار و سابقه درخشان آن است.

کارخانه آذرمی با 25000 متر فضای صنعتی و 8000 متر فضای سرپوشیده، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های حوزه سازه‌های فولادی است. همچنین با در اختیار داشتن کادری مجرب و تجهیزاتی مدرن و کامل، یکی از بهترین پکیج‌های صنعت اسکلت فلزی را گرد هم آورده است. خط مشی تجاری این شرکت، به روز بودن، جستجو برای فرصت‌های جدید، کسب رضایت حداکثری مشتریان و پایبندی به استانداردهای ایمنی ساختمان است.

۳.پردیس خزر

شرکت سازه‌های فولادی پردیس خزر که با نام پردیس نیز شناخته می‌شود، یکی دیگر از شرکت‌های ساخت اسکلت فلزی در گیلان است که از سال 1384 در زمینی به مساحت 20.000 متر و زیربنای 5000 متر تاسیس شد. این شرکت در حال حاضر مشغول طراحی، ساخت، حمل و نصب انواع سازه‌های فلزی مربوط به اسکلت ساختمان‌های کوچک و بزرگ، سوله‌های صنعتی، پل‌های فلزی و دیگر سازه‌های فولادی در شکل‌ها و ابعاد مختلف است. تمرکز بیشتر شرکت پردیس خزر، بر روی ساختمان‌های مسکونی و تجاری است. به طوری که بیشترین حجم پروژه‌های انجام شده آن‌ها را همین نوع ساختمان‌ها تشکیل می‌دهند. یکی از ویژگی‌های شرکت پردیس خزر، تفکیک مهندسین و متخصصین مختلف این شرکت برای بخش‌های مختلف است. به طوری که برای مثال، مهندسین سوله از مهندسین ساختمان‌های مسکونی مجزا هستند. از این رو می‌توانید یقین حاصل کنید که تیم مشغول بر روی پروژه شما، تخصص ویژه در اجرای پروژه شما دارند.

۴.لاهیج سوله

یکی دیگر از شرکت‌های معروف در حوزه ساخت سوله در گیلان، شرکت لاهیج سوله است. این شرکت با عقبه‌ای 20 ساله در سال 1382 به صورت رسمی به ثبت رسید و فعالیت‌های پیشین خود را به صورت گسترده‌تر ادامه داد. شرکت لاهیج سوله یکی از شرکت‌های معروف در حوزه ساخت سوله صنعتی است که پروژه‌های بزرگی در این زمینه در رزومه کاری خود دارد. این شرکت علاوه بر استان گیلان، در استان‌های دیگر مانند تهران نیز پروژه‌های بزرگی را به اجرا در آورده که نشان از اعتبار آن در سراسر کشور دارد. به نوشته سایت شرکت لاهیج سوله، وجه تمایز این شرکت در آن است که در دو خط تولید کاملاً رباتیک، با روش تولید صنعتی، توانسته است در یک کیفیت جهانی به ظرفیت بالایی در زمینه سازه‌های فلزی دست یابد. این شرکت مجهز به ماشین آلات پیشرفته، کامل و به‌روزی در این زمینه است که می‌تواند محصولی دقیق و مطابق با استانداردهای بین المللی ارائه کند.

۵.امین سوله

یکی دیگر از شرکت‌های فعال در صنعت ساخت سوله صنعتی، امین سوله لاهیجان است که کارخانه آن در بلوار دیلمان لاهیجان واقع شده و در حوزه تخصصی ساخت سوله برای انبارها، کارگاه‌ها و کارخانجات صنعتی، سالن‌های ورزشی و… فعالیت می‌کند. شرکت امین سوله فاقد وب‌ سایت رسمی برای ارجاع است و فعالیت آن محدود است؛ اما در کنار ساخت سوله، گاهی به ساخت اسکلت فلزی گیلان نیز می‌پردازد و در رزومه خود، ساخت چند ساختمان مسکونی و تجاری را نیز دارد.

ساخت سوله در گیلان

اگر در فکر ساخت ساختمان با اسکلت فلزی هستید، باید بهترین شرکت های ساخت اسکلت فلزی در گیلان را جستجو کنید. در این مطلب، فهرستی از این شرکت‌ها را برای شما آورده و آن‌ها را به شما معرفی کردیم.

سخن پایانی:

در پایان چند توصیه کوتاه داریم برای انتخاب بهترین شرکت اسکلت فلزی گیلان. در ابتدا سعی کنید رزومه شرکت‌هایی که به عنوان گزینه به آن‌ها فکر می‌کنید را به دقت بررسی کنید.

پروژه‌های مشابه خود را بیابید و کیفیت کار را در طراحی و اجرا مورد بررسی قرار دهید. سپس مسئله ظرفیت تولید را مورد بررسی قرار دهید. از آن‌جایی که زمان اهمیت بسیاری در پروژه ساخت اسکلت فلزی گیلان دارد، باید شرکتی را بیابید که تمام این پروژه را در سریع‌ترین زمان ممکن طراحی و اجرا نماید.

این امر هم تنها زمانی رخ می‌دهد که شرکت مذکور، ظرفیت تولید بالایی داشته باشد. نکته پایانی این‌که اطمینان حاصل کنید شرکتی که قصد همکاری با آن را دارید، تمامی استانداردهای ایمنی ساختمان را رعایت می‌کند. این امر باعث می‌شود که در ادامه، با بازرسان و ناظران نظام مهندسی به مشکل بر نخورید.

نظر شما