شناسهٔ خبر: 66604716 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

در گفت‌وگو با ایبنا مطرح شد؛

مطاف عشق با ۴۰ اثر در نمایشگاه کتاب/ آسیب آرمان‌گرایی به ادبیات پایداری

مدیر موسسه مطاف عشق از حضور این مجموعه در نمایشگاه کتاب با ۴۰ عنوان کتاب و ۱۲ اثر جدید خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام فهیم تواضع مدیر موسسه مطاف عشق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا در خصوص حضور این مجموعه در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران گفت: موسسه مطاف عشق از ۱۴ سال پیش رویکردی نسبت به چاپ و نشر آثار و سبک و سیره شهدا از جمله نشر کتاب داشته است.


وی با بیان اینکه موسسه مطاف عشق بیش از پیش به نشر توجه می‌کند، افزود: خیلی از نشرها به سمت آثار آرمانی حرکت کردند که کتاب باید تعداد صفحات و ویژگی‌های خاصی داشته باشد که این باعث می‌شود برخی آثار مورد توجه قرار نگیرد.


مدیر موسسه مطاف عشق با اشاره به رویکرد این موسسه در انتشار آثار کوتاه ادامه داد: موسسه مطاف عشق در رویکرد خود حتی به دل‌نوشته‌ها در خصوص شهدا توجه ویژه دارد و متعقد است هر آنچه خصوصیات اولیه نشر را دارا است به مرحله انتشار برساند.


تواضع با اشاره به انتشار ۷۰ عنوان کتاب توسط موسسه مطاف عشق افزود: موسسه مطاف عشق امسال با ۴۰ عنوان کتاب در نمایشگاه سی‌وپنجم حاضر شده است که ۱۲ عنوان از جمله کتاب‌های جدید موسسه هستند.


وی خاطرنشان کرد: کتاب «من سارا نیستم» روایت زندگی همسر شهید سعید سامانلو اثر سمیه عالمی در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ رونمایی شد و به نظر می‌رسد سال جاری نقطه عطفی در روند نشر موسسه مطاف عشق باشد.


مدیر موسسه مطاف عشق اضافه کرد: از کتاب‌های حاضر در نمایشگاه در خصوص شهید مدافع حرم ابدالصالح، شهید مدافع حرم سامانلو و شهید روحانی مدافع حرم بیاضی‌زاده است.


گفتنی‌است سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم، بسازیم» ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار می‌شود.

نظر شما