شناسهٔ خبر: 66604415 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

یک امتیاز به درد هیچکدام نخورد:

آلومینیوم 1 - 1 نفت آبادان: نزدیک و نزدیکتر به سقوط!

دیدار تیم‌های آلومینیوم و نفت آبادان با نتیجه تساوی به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، دیدار آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر با نتیجه تساوی یک بر یک با گل‌های حسین شنانی و شروین بزرگ به پایان رسید و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

ویدئو: 332474

در نیمه نخست صنعت نفت با درخشش تراوالی بوباکار تیم برتر میدان بود و موقعیت‌های زیادی ایجاد کرد و در دقایق پایانی نیمه نخست توانستند گل برتری را به ثمر برسانند و برنده به رختکن بروند.

نیمه دوم اما شرایط تغییر کرد و شاگردان مجتبی حسینی توپ و میدان را در اختیار گرفتند و موقعیت‌های زیادی روی دروازه نفت آبادان ایجاد کردند و در نهایت با ضربه سر شروین بزرگ گل تساوی را به ثمر رساندند.

بازیکنان آلومینیوم در ادامه با سرعت بالایی که بازی داده بودند توانستند موقعیت‌های بیشتری ایجاد کنند و مهدی لیموچی ستاره جوان این تیم در تغییر روند بازی نقش زیادی داشت اما در جریان بازی آنها نتوانستند گل برتری را به ثمر برسانند، بازیکنان صنعت نفت آبادان هم چند موقعیت نصفه و نیمه داشتند که با ضربات از راه دور به دست آمد اما آنها هم نتوانستند سه امتیاز حیاتی این مسابقه را به دست آورند.

با توجه به تساوی در این مسابقه بازیکنان صنعت نفت در انتظار امتیاز از دست دادن رقبا در بازی‌های پس فردا خواهند بود تا همچنان برای بقا امیدوار باشند.

تاریخ و محل برگزاری: لیگ برتر ایران ‎- هفته بیست و هفتم - 22 اردیبهشت 1403 - استادیوم امام خمینی اراک

داور: بیژن حیدری - کمک‌ها: هادی طوسی، وحید سیفی و شبیر بهروزی - ناظر: ابوطالب طاهریان

ترکیب آلومینیوم اراک:
احمد گوهری - مهران موسوی - بهروز نوروزی فرد - احسان قهاری - یونس اکبرپور - امین جهان کهن (74-رضا جبیره)- عارف حاجی عیدی - محمدمهدی لطفی - امین کاظمیان - مهدی لیموچی - شروین بزرگ (77-شروین بزرگ)
سرمربی: مجتبی حسینی

2020675

ترکیب صنعت نفت آبادان:
پیام پارسا - مصطفی نائیج پور - عرفان قهرمانی - حسین شنانی (46_ یوسف کی شمس) - میثم تهی دست - فرشاد محمدی‌مهر (10- حسین سنگرگیر) - محمد صادق بارانی - امیرمحمد پناهی - تراوالی بوباکار (71- رحیم آلبوغبیش) - علی یوسف - طالب ریکانی (80_فاخر نهامی)
سرمربی: فراز کمالوند

️شرح گل:

دقیقه 44 - حسین شنانی ( آلومینیوم 0 - 1 صنعت نفت ) : ارسال‌های پیاپی تراوالی در این مسابقه سرانجام به گل ختم شد و حسین شنانی با ضربه بغل پا پاس کات‌بک را قطع کرد و تبدیل به گل کرد تا صنعت نفت در پایان نیمه نخست به گل اول برسد.

ویدئو: 332458

دقیقه 50 - شروین بزرگ ( آلومینیوم 1 - 1 صنعت نفت ) : ارسال یونس اکبرپور با ضربه سر فوق‌العاده شروین بزرگ همراه شد و گل تساوی به ثمر رسید، بزرگ بعد از گلزنی مقابل تیم سابق خود خوشحالی نکرد.

ویدئو: 332463

دقایق حساس:

دقیقه 4: تراوالی بوباکار در موقعیت فوق‌العاده داخل محوطه جریمه تک به تک شد و ضربه او به شکلی فوق‌العاده خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 17: ضربه والی تراوالی به شکلی خطرناک با فاصله اندک از کنار دروازه آلومینیوم به بیرون رفت.

دقیقه 27: ضربه سر مهران موسوی به زیبایی توسط پیام پارسا مهار شد و مدافعان صنعت در ادامه توپ را دفع کردند.

دقیقه 30: ارسال جهان‌کهن داخل محوطه جریمه داخل 6 قدم مقابل حاجی‌عیدی قرار گرفت و هافبک آلومینیوم یک گام برای باز کردن دروازه خالی کم آورد.

دقیقه 34: ارسال خطرناک تراوالی به شکلی خطرناک داخل محوطه جریمه آلومینیوم و مدافعان این تیم به سختی توپ ر ا دفع کردند.

دقیقه 40: بازهم حرکت خوب تراوالی با پاس برای علی یوسف همراه شد و ضربه پای چپ این بازیکن توسط گوهری برگشت داده شد.
 

دقیقه 46: ضربه از راه دور حاجی‌عیدی به سختی توسط پارسا مهار شد.

دقیقه 69: حملات پیاپی بازیکنان آلومینیوم در نهایت با ضربه فنی لیموچی همراه شد و در ادامه ضربه کاظمیان خطرناک به بیرون رفت.

🟡کارت های زرد:

احسان قهاری(13)

حسین شنانی(26)

️حواشی:

* استقبال خوبی از این مسابقه انجام نشده و هواداران کمی روی سکوهای ورزشگاه حضور دارند.

* تعدادی از هواداران تیم فوتبال صنعت نفت برای حمایت از تیم خود در ورزشگاه حاضر شدند.

* شروین بزرگ و احمد گوهری مقابل تیم سابق خود به میدان می‌روند.

* فرشاد محمدی‌مهر به دلیل مصدومیت از زمین مسابقه خارج شد و حسین‌سنگرگیر به جای او به میدان آمد.

نظر شما