شناسهٔ خبر: 66604410 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

فردا در روزنامه ایران؛

«اخگر به گریبان» رونمایی می‌شود

آیین رونمایی از کتاب «اخگر به گریبان» نوشته منیر شفیق؛ اندیشمند و استراتژیست فلسطینی در ساختمان اصلی روزنامه ایران برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، آیین رونمایی از کتاب «اخگر به گریبان» نوشته منیر شفیق؛ اندیشمند و استراتژیست فلسطینی فردا یک‌شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه در ساختمان اصلی روزنامه ایران برگزار خواهد شد.

کتاب «اخگر به گریبان» برگ‌هایی از خاطرات منیر شفیق، فردا یک‌شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۰ صبح و با حضور منیر شفیق؛ متفکر و استراتژیست برجسته فلسطینی، حسین جابری انصاری؛ مترجم کتاب و سیاستمدار و دیپلمات ایرانی، عباس خامه‌یار؛ کارشناس مسائل خاورمیانه و تعدادی از شخصیت‌های برجسته داخلی و خارجی در ساختمان موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران واقع در خیابان خرمشهر پلاک ۲۰۸ رونمایی می‌شود.

«اخگر به گریبان» که پیش‌تر توسط انتشارات ایران به چاپ رسیده، با روایتی دلنشین از سوی نویسنده به ذکر خاطرات و وقایع دوره‌های مختلف زندگی او و همچنین شرح چگونگی اشغال فلسطین در طی سال‌های متمادی، تشکیل گروه‌های مقاومت، نحوه تکامل سیر تفکر این اندیشمند برجسته فلسطینی و تغییر نگاه او به مسأله فلسطین و اشغال این سرزمین پرداخته است.

گفتنی است این کتاب که در حوزه مطالعات فلسطین و جبهه مقاومت مورد توجه قرار گرفته، چندی پیش برنده ویژه دوره اول جایزه جهانی ادبیات فلسطین شد.

نظر شما