شناسهٔ خبر: 66604133 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هیچ ناشر آموزشی در لیست انتظار نمایشگاه کتاب نماند

تهران- ایرنا- به گفته مسئولان بخش ناشران آموزشی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب هیچ کدام از این ناشران از شرکت در نمایشگاه انصراف ندادند و حدود ۸۰ ناشر در ۶۰ غرفه‌ فعالیت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار کتاب ایرنا، بخش ناشران دانشگاهی (ناشرانی که کتاب‌های آموزشی و کمک آموزشی و کمک درسی تولید می‌کنند) در طبقه اول رواق شرقی قرار دارد. در سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حدود ۸۰ ناشر در این بخش غرفه های خود را دایر کرده اند.

هیچ کدام از ناشران آموزشی از شرکت در نمایشگاه انصراف ندادند، تعدادی از ناشران به دلیل موضوع‌های مالی و عدم توانایی نتوانستند در نمایشگاه حضور داشته باشند

همچنین در این دوره علاوه بر فروش کتاب، بخش مرکز فعالیت‌های علمی و فرهنگی فعال است که در این مرکز فعالیت‌ها و نشست‌ها، رونمایی کتاب و دیگر رویدادها برگزار می‌شود.

به گفته مسئولان این بخش در این دوره هیچ ناشری در لیست انتظار نیست و همه غرفه دارند، البته در متراژی کوچک‌تر از آنچه درخواست داشتند. در این بخش ناشران حدود ۷ هزارمتر درخواست غرفه داشتند اما فضایی که ممکن بود به آنها تخصیص داده شود حدود ۳۵۰۰ متر بود، با این وجود، رضایت آن‌ها جلب شد.

کوچک‌ترین غرفه در بخش ناشران آمورشی ۹ متری است و تا متراژهای بالاتر به ناشران بر اساس تعداد عنوان کتاب، غرفه اختصاص داده شده است.

به گفته مسئولان در این دوره هیچ کدام از ناشران آموزشی از شرکت در نمایشگاه انصراف نداد، تعدادی از ناشران به دلیل موضوع‌های مالی و عدم توانایی نتوانستند در نمایشگاه حضور داشته باشند و در نمایشگاه مجازی فعال هستند. همچنین ناشری در لیست انتظار نیست و ۶۰ غرفه به ناشران تحویل داده شد.

نظر شما