شناسهٔ خبر: 66603966 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فراخوان نوزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان بوشهر منتشر شد

بوشهر-ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از انتشار فراخوان نوزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر این استان در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، مصدق کشاورزی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره تعاونی‌های برتر در ۲ مرحله استانی و ملی با هدف ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و آشنایی با نقش و جایگاه کسب و کارهای تعاونی در توسعه مشارکت‌های اجتماعی و اقتصادی کشور برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: شرکت در نوزدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر از طریق سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون کشور به آدرس Http://taavoni.mcls.gov.ir امکان پذیر است و علاقه مندان می توانند با مراجعه به این سامانه تا تاریخ ۱۶ خرداد ماه ۱۴۰۳ نسبت به بارگذاری مدارک و مستندات اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: داوطلبان شرکت در جشنواره می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به ادارات تعاون، کار و رفاه و اجتماعی شهرستان‌ها مراجعه کنند.

کشاورزی ادامه داد: مدیران شرکت‌های تعاونی باید با نام کاربری و رمز عبور اختصاصی خود وارد سامانه شده و نسبت به تکمیل پرسشنامه اقدام کنند.

وی گفت: تفدیر از تعاونگران برتر استان پس از طی مراحل بررسی‌های تخصصی در بخش تعاون در ایام هفته گرامیداشت تعاون در شهریور ماه هر سال برگزار می‌شود.

نظر شما