شناسهٔ خبر: 66603896 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها بیشتر بخوانید نظر شما آخرین اخبار وبگردی

با ۱۰۰ میلیون تومان ودیعه کجا خانه اجاره کنیم؟ + جدول

در گزارش زیر به بررسی قیمت اجاره خانه‌ها با ودیعه ۱۰۰ میلیون تومان می‌پردازیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین، اگر قصد اجاره خانه در تهران را دارید و می‌خواهید بدانید با بودجه 100 میلیون تومان کجا و چه خانه‌ای می‌توان اجاره کرد، در ادامه با ما همراه باشید.

با ودیعه ۱۰۰ میلیون تومان می‌توانید یک آپارتمان ۵۰ متری تک خواب در محله سبلان تهران را اجاره کنید. کرایه ماهیانه این واحد هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

یک آپارتمان ۷۰ متری که سنی بیش از ۳۳ سال دارد را با ودیعه ۵۰ میلیون تومان و کرایه ماهیانه هفت میلیون تومان در افسریه می‌توانید اجاره کنید.

واحد دیگری در محله وردآورد با متراژ ۵۸ متر و ساخت سال ۱۳۹۷ با ودیعه ۱۰۰ میلیون تومانی اجاره داده می‌شود. کرایه ماهیانه این واحد ۹ میلیون تومان است.

برای اجاره آپارتمان دیگری با زیربنای ۶۷ متر در محله مسعودیه و ۲۳ سال سن باید ۱۰۰ میلیون تومان ودیعه داشته باشید و کرایه ماهیانه هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بپردازید.

آپارتمان دیگری در تهران‌سر با متراژ ۸۰ متر و یک اتاق خواب در حالی که ۲۳ سال از ساخت آن می‌گذرد با ودیعه ۱۰۰ میلیون تومان قابل اجاره است. کرایه ماهانه این واحد هشت میلیون تومان است.

برای اطلاع از قیمت اجاره واحدهای دیگر و مشخصات آنها جدولی که در ادامه آماده کرده‌ایم بخوانید؛

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود. بنابراین، اقتصادآنلاین منبع قیمت‌های ذکر شده نیست.

برچسب‌ها:

نظر شما