شناسهٔ خبر: 66603777 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سردار زهرایی در اختتامیه چهارمین جشنواره ملی جهادگران:

باید به نقطه‌ای برسیم که در جنگ رسانه‌ای تحمیل‌شده از سوی استکبار‌جهانی، هر جهادگر به مانند یک رسانه عمل کند

مسئول سازمان بسیج سازندگی گفت: ما باید به نقطه‌ای برسیم که در این جنگ رسانه‌ای، هر جهادگر به مانند یک رسانه عمل کند و هر گروه جهادی به مثابه یک گروه فضای مجازی، اثرگذاری داشته باشد و متولی تولید آثار هنری فاخر در حوزه رسانه باشد.

صاحب‌خبر -

باید به نقطه‌ای برسیم که در جنگ رسانه‌ای تحمیل‌شده از سوی استکبار‌جهانی، هر جهادگر به مانند یک رسانه عمل کند

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی طی سخنانی در اختتامیه چهارمین جشنواره ملی جهادگران گفت: ما جهادگران که داعیه بسیج‌کنندگی داریم نه‌تنها باید همواره متناسب با تغییر و تحولات مختلفی که به وجود می‌آید، خودمان را تطبیق دهیم بلکه باید سعی کنیم یک قدم جلوتر از تغییر و تحولات قرار داشته باشیم.

وی افزود: دارا بودن عنصر و روحیه جهادی است که سبب شده کشور ما بتواند در هشت سال دفاع مقدس، مقابله با ویروس منحوس کرونا، امدادرسانی به سیل‌زده‌ها و زلزله‌زدگان و همچنین نبرد اقتصادی تحمیل شده، ایستادگی کند و عملکرد مثبتی را از خود نشان دهد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه رویش تعداد قابل توجهی از مدافعان حرم مانند شهید حججی از دل حرکت‌های جهادی بوده است، گفت: همچنین در حوزه شهدای امنیت و شهدای سلامت نیز، تعداد قابل توجهی از شهیدان از نیروهای جهادی بودند؛ فراموش نکرده‌ایم در روزهایی که فضای رعب‌انگیز شیوع ویروس کرونا در کشور حاکم بود، سه هزار جهادگر دست از جان شستند و برای تغسیل و تدفین متوفیان کرونایی وارد میدان شدند؛ از سوی دیگر امروز گروه‌های جهادی در عرصه اقتصاد مقاومتی نیز در حال صَرف کردن فعل بانکداری اسلامی هستند.

سردار زهرایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نبرد رسانه‌ای تمام‌عیار تحمیل‌شده از سوی استکبار جهانی علیه کشورمان گفت: در شرایطی که دشمنان با دروغ‌پراکنی، در صدد القای یاس و ناامیدی در جامعه هستند ما باید بدانیم که یکی از اهداف مهم برگزاری جشنواره ملی جهادگران، عرض اندام جهادگران در جنگ رسانه‌ای و هنری با جبهه استکبار جهانی است.

وی افزود: ما باید به نقطه‌ای برسیم که در این جنگ رسانه‌ای، هر جهادگر به مانند یک رسانه عمل کند و هر گروه جهادی به مثابه یک گروه فضای مجازی، اثرگذاری داشته باشد و متولی تولید آثار هنری فاخر در حوزه رسانه باشد؛ جهادگران با مردم زیست کرده‌اند و می‌توانند آثاری را از بطن مردم تولید کنند که بر دل‌های آحاد جامعه بنشیند.

انتهای پیام/

نظر شما