شناسهٔ خبر: 66603486 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هم افزایی صدا و سیما و سپاه برای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه بیت المقدس استان در نشستی با مدیر کل ومعاونین صداوسیمای مرکز کردستان بر لزوم ارتقای همکاری وهم افزایی بین این دو نهاد انقلابی تاکید کرد

صاحب‌خبر -

هم افزایی نهاد‌های انقلابی برای تبیین گفتمان نظام اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،سردار گشتاسبی افزود: صداوسیمای مرکز کردستان در حوزه‌های مختلف سیما، رادیو و خبر بسیار خوب عمل کرده و حاصل آن توسعه اقتصادی و امنیت پایدار استان بوده است.
وی یکی از رسالت‌های اصلی صداوسیما را امید بخشی و کار میدانی عنوان کرد وافزود: سپاه و صدا و سیما باید در اوج هماهنگی برای تحقق اهداف نظام اسلامی گام بردارند.
حجت الاسلام توکلی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان هم گفت: صداوسیما و سپاه یک هدف مشخص دارند و آن اجرای فرامین امام راحل و منویات مقام معظم رهبری و اعتلای هر چه بیشتر انقلاب اسلامی است.
مدیر کل صداوسیمای مرکز کردستان هم در این دیدار به موفقیت‌های این مرکز در حوزه‌های مختلف به ویژه در مبحث تولیدات رسانه‌ای و ساختاری اشاره کرد و گفت: صداوسیما در راستای هم افزایی بیشتر مسئولان استانی آمادگی هرگونه تعامل و همکاری را دارد
مرادی افزود: ایجاد رویه مبتکرانه در مناظرات انتخاباتی اسفندماه موجب افزایش مشارکت مردم و مقایسه این استان با استان‌های موفق کشور شد.
مدیر کل صداوسیمای مرکز کردستان افزود: صداوسیمای کردستان در حوزه کار‌های فاخر با توجه به زندگی شهدای کردستان اقدام به ساخت سریال شهیده فاطمه اسدی کرده و در حوزه‌هایی که موجب خود آگاهی تاریخی مردم می‌شود با ساخت سریال سنجر خان، بحث دفاع از آب وخاک و غیرت مردم کردستان را در مقابله با دشمنان متبلور کرد.
در ادامه این نشست هر یک از معاونین صداوسیمای مرکز کردستان به بیان دستاورد‌های این مرکز در امور تولید، پخش و فنی پرداختند.

نظر شما