شناسهٔ خبر: 66602961 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار آذربایجان شرقی:

تقویت آرمان‌ها و افق دید دانش آموزان و دانشجویان ضروری است

مریم جودی

استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: تقویت آرمان‌ها و افق دید دانش آموزان و دانشجویان ضروری است.

صاحب‌خبر -

مالک رحمتی، شنبه، ۲۲ اردیبهشت ماه، در جمع دانشجویان و دانش آموزان فعال استان به مناسبت روز دختر با اشاره به مسائل و دغدغه‌های مطرح شده توسط دختران، گفت: همه‌ی مشکلات مادی نبوده و با تغییر رویکردها و دیدگاه‌ها می‌توان برخی مشکلات را حل کرد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: برای دستیابی به آرزوها و آرمان‌ها باید سختی‌ها را تحمل کرد جوانان چه دختر و چه پسر باید بدانند که هر ایده و فکری با صبر و تحمل شدنی است.

وی ادامه داد: اینکه می‌گویند شما آینده سازان این کشور هستید این را برای خود معنا کنید اگر اهداف بلند و آرمان‌ها را در ذهن خود به معنای واقعی کلمه به وجود آوریم و برای رسیدن به آن تلاش کنیم قطعا به آن هدف خواهیم رسید.

رحمتی با بیان اینکه هر موفقیتی نیازمند برنامه ریزی، کوشش و تحمل سختی است، گفت: بانوان در تاریخ و تمدن نقش بزرگی ایفا کردند چراکه کارهای بزرگ از مردان و بانوان بزرگ بر می‌آید.

وی با بیان اینکه حضرت معصومه(س)، حضرت خدیجه (س)، حضرت زینب(س) و حضرت فاطمه (س) در گسترش اسلام و ترویج معارف اسلامی نقش بزرگی را ایفا کردند، اظهار کرد: سرنوشت این حضرات معصومین را امروز در دانشگاه‌های متعدد با هر ادیانی مطالعه می‌کنند سر تعظیم فرود می‌آورند.

وی خطاب به دختران حاضر در مراسم گفت: امروز در شرایط فعلی جامعه وظیفه‌ی شمایی که از فرهیختگی و موفقیت برخوردار هستید این است که بیش از پیش کمک کنید چراکه دشمن در تهاجم فرهنگی بانوان را مورد هدف قرار داده‌است.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: در جامعه‌ی فعلی اگر بانوان خود دست به کار شده و چالش‌ها و آسیب‌ها را شناسایی کنند بسیار اثر گذار خواهد بود.

انتهای پیام

نظر شما