شناسهٔ خبر: 66602948 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

در کرمان؛

از پوستر همایش بین‌ المللی «اربعین و فرهنگ مقاومت» رونمایی شد

با حضور استاندار کرمان و رئیس همایش بین‌ المللی «اربعین و فرهنگ مقاومت» پوستر همایش بین‌ المللی «اربعین و فرهنگ مقاومت» صبح امروز ۲۲ اردیبهشت ماه رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار استاندار کرمان در این مراسم با اشاره به آغاز فرآیند اجرایی همایش، کار برای اهل بیت(ع) را توفیق دانست و گفت: ظرفیت کامل استان در اختیار است؛ تا همایشی فاخر و در شان سردار شهید جبهه مقاومت، سپهبد حاج قاسم سلیمانی صورت گیرد.

وی، برنامه‌ ریزی‌ های همایش به خصوص در بخش بین‌ الملل را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: بیست و یکمین همایش بین‌ المللی پیرغلامان حسینی نیز به میزبانی کرمان در حال برنامه‌ ریزی است و در ایام قبل و بعد از ماه محرم، شاهد فضای معنوی و حسینی در استان هستیم.

استاندار کرمان تصریح کرد: فرصتی بی‌ بدیلی برای استان کرمان فراهم شده و اشاعه فرهنگ اهل بیت(ع) برای استان نعمت خواهد شد.

پیش‌ بینی حضور ۱۰۰ مهمان خارجی

حجت‌ الاسلام علی عارفی، رئیس همایش بین‌ المللی «اربعین و فرهنگ مقاومت» به مشارکت و همکاری تمام دانشگاه‌ های استان در برگزاری همایش اشاره و بیان داشت: این همایش از بعد علمی به بحث اربعین و مقاومت می‌ پردازد.

وی از پیش‌بینی حضور حدود ۱۰۰ مهمان خارجی در این همایش بین‌ المللی خبر داد و افزود: مقاماتی از اندیشمندان، پژوهشگران و فرهیختگان کشورهای مختلف مهمان همایش بین‌ المللی «اربعین و فرهنگ مقاومت» خواهند بود.

رئیس همایش بین‌ المللی «اربعین و فرهنگ مقاومت» خاطرنشان ساخت: در نشست‌ های هماهنگی در سطح ملی و استانی، برنامه‌ ریزی‌ های لازم صورت گرفته و به زودی نشست‌ های منطقه‌ ای آغاز می‌ شود.

شایان ذکر است؛ همایش بین المللی «اربعین و فرهنگ مقاومت»، ۳ و ۴ مهر ماه امسال به میزبانی کرمان برگزار می‌ شود و علاقمندان به شرکت در این همایش تا ۳۱ مرداد ماه فرصت دارند؛ که مقالات خود را به دبیرخانه مربوطه در دانشگاه آزاد اسلامی کرمان ارسال کنند.

اربعین و فرهنگ مقاومت، اربعین - حقوق و روابط بین‌ الملل، اربعین و اقتصاد، اربعین - معنویت - اخلاق - سلامت، اربعین - فرهنگ - هنر - رسانه، اربعین و تمدن نوین اسلامی، اربعین و فرهنگ انتظار، هفت محور همایش بین‌ المللی «اربعین و فرهنگ مقاومت» است./ استانداری کرمان

از پوستر همایش بین‌ المللی «اربعین و فرهنگ مقاومت» رونمایی شد

نظر شما