شناسهٔ خبر: 66601980 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

در دیدار مدیرعامل بانک شهر و شهردار کلانشهر شیراز تاکید شد

پیشتازی بانک شهر در حمایت از پروژه های شهری

مدیرعامل بانک شهر گفت: این بانک با تنوع خدمات در حوزه های مختلف بانکی توانسته خود را به عنوان تکیه گاهی محکم در کمک به پیشبرد اهداف شهرداری ها مطرح کند.

صاحب‌خبر -

پیشتازی بانک شهر در حمایت از پروژه های شهری

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دکتر سیدمحمدمهدی احمدی در دیدار با شهردار کلانشهر شیراز و مدیران ارشد شهری این کلانشهر، با اشاره به پیشتازی بانک شهر در حمایت از پروژه های شهری، افزود: امروز انعطاف پذیری بالا در تصمیم گیری، یکی از ویژگی های مهم و وجه تمایز بانک شهر در شبکه بانکی کشور است.

دکتر احمدی با اشاره به افزایش همکاری ها و تعاملات نزدیک میان شهرداری شیراز و بانک شهر، تصریح کرد: گوشه‌ گوشه این کلانشهر به کارگاه بزرگ عمرانی و ویترین ارائه خدمات تبدیل‌شده است.
وی با بیان اینکه روحیه جهادی مدیران باعث موفقیت شهرداری شیراز شده است، افزود: این مهم با همدلی شورای اسلامی شهر و همچنین با تعامل و هم‌افزایی با سایر دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و بخش خصوصی شکل‌گرفته و از این‌جهت جای تبریک و قدردانی از زحمات جهادگرانه شهردار کلانشهر شیراز دارد.
دکتر احمدی خاطرنشان ساخت: کمتر شهری نظیر کلانشهر شیراز تاکنون بوده که بسته ارائه خدمات شهرداری آن به این گستردگی وجود داشته باشد و امیدواریم استمرار این خدمات سال‌های متمادی در این کلانشهر تداوم داشته باشد.
محمدحسن اسدی شهردار شیراز نیز در این دیدار از حمایت‌های بانک شهر قدردانی کرد و به تشریح فعالیت‌های عمرانی شهرداری شیراز از شمال تا جنوب این کلا‌نشهر پرداخت.
سید ابراهیم حسینی رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز به تعامل مدیریت ارشد و تیم اقتصادی این حوزه با بانک شهر اشاره و بیان کرد: نگاه مثبت و همراهی بانک شهر در پیشبرد امور شهری و پروژه‌های بزرگ‌مقیاس شایسته ‌تقدیر است.

نظر شما