شناسهٔ خبر: 66601151 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فینال لیگ قهرمانان آسیا؛ العین بازی برده را به یوکوهاما باخت

تهران- ایرنا- دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا با برتری یوکوهاما برابر العین امارات به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر شنبه ایرنا، تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و العین امارات امروز از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه در ورزشگاه یوکوهاما در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر یکدیگر قرار گرفتند.

یوکوهاما با عبور از شاندونگ چین و اولسان هیوندای کره‌جنوبی جواز حضور در فینال این رقابت‌ها را کسب کرد و در آن‌سو العین نیز دست به شگفتی بزرگ زد و بعد از حذف النصر عربستان، در مرحله نیمه نهایی الهلال را نیز کنار زد تا در عین شایستگی موفق شد جواز حضور در فینال این رقابت‌ها کسب کند.

فینال لیگ قهرمانان آسیا؛ العین بازی برده را به یوکوهاما باخت

نکته جالب توجه در خصوص این دو تیم وضعیت آنها در لیگ کشورهای خود است. یوکوهاما هم‌اکنون با ۱۶ امتیاز در رده سیزدهم جدول «جِی‌لیگ» قرار دارد و العین نیز با ۳۹ امتیاز در رده سوم لیگ برتر امارات قرار دارد. از طرفی نیز ۲ ستاره اسبق دنیای فوتبال نیز هدایت آنها را برعهده دارند. هری کیول، ستاره سابق لیورپول و تیم ملی استرالیا هدایت یوکوهاما و هرنان کرسپو، ستاره پیشین آ.ث میلان و چلسی نیز هدایت العین را برعهده دارد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۳ بازی البلوشی روی فرار صوفیان رحیمی و ریباند توپ موفق شد گل نخست بازی را وارد دروازه میزبان کند تا نیمه نخست بازی با برتری تیم اماراتی به پایان برسد.

فینال لیگ قهرمانان آسیا؛ العین بازی برده را به یوکوهاما باخت

با شروع نیمه دوم میزبان حملات خود را برای جبران گل خورده آغاز کرد و بارها و بارها تا باز کردن دروازه حریف اماراتی خود پیش رفت. در نهایت در دقیقه ۷۲ بازی اوناکا روی پاس یان سانتوس موفق شد تا گل تساوی را وارد دروازه العین کند. ۱۴ دقیقه بعد واتانابه روی پاس ریو میایچی موفق شد گل دوم یوکوهاما را به ثمر برساند. در پایان بازی یوکوهاما موفق شد در خانه برابر العین کامبک بزند و با نتیجه ۲ بر یک پیروز شود.

دیدار برگشت فینال پنجم خرداد در ورزشگاه بن زیاد امارات برگزار خواهد شد.

نظر شما