شناسهٔ خبر: 66601091 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در اجرای طرح نور

همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر با پلیس

ستاد امر به معروف و نهی از منکر در اجرای طرح نور کنار نیروی انتظامی بوده و از آن حمایت می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ دبیر ستا د امر به معروف و نهی از منکر استان  مرکزی ضمن قدردانی از فرماندهی انتظامی استان در اجرای این طرح گفت: همه وظیفه داریم پلیس را در این کار مقدس حمایت کنیم.
حجت الاسلام فرخی افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هم از همان ابتدای اجرای طرح وظیفه خود دانست و در کنار پلیس قرار گرفت و نیرو‌های مورد نیاز پلیس را تامین کرد.
او گفت: از مردم خواست که با تکریم و تشویق خود نسبت به پلیس، نسبت به نیرو‌های تذکر لسانی، خادمان خود را در این عرصه فرهنگی مورد حمایت بیشتر قرار دهند.
دبیر ستا د امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی مُتذکر شد که امر به معروف و نهی از منکر و تذکر لسانی اختصاص به این طرح نیست و هر فرد خیرخواهی که نسبت به ناهنجاری‌ها امر به معروف کند و تذکرلسانی دهد، مورد حمایت قاطع و قانونی ستاد امر به معروف و نهی از منکر قرار دارد.
حجت الاسلام فرخی افزود: افرادی که بخواهند در این طرح با نیرو‌های تذکر زبانی مشارکت و همکاری داشته باشند، می‌توانند با ارسال پیام به شماره ۹۹۴۲۵۰۱۱۶۹ ضمن آموزش از وجود آنها در طرح‌های سامان یافته تذکرلسانی استفاده شود. 

«طرح نور» برای ترویج فرهنگ زیست عفیفانه و صیانت از عفاف و حجاب با هدف مدیریت و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی از ۲۵ فروردین ماه  در حال اجرا است.

<div id="video-display-embed-code_11102417"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4230796/11102417?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما