شناسهٔ خبر: 66601010 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

القسام ویدیو تازه ای از اسرای اسرائیلی منتشر کرد

گردان های القسام یا همان شاخه نظامی حماس ویدیو تازه ای از یکی از اسرای اسرائیلی به اسم نداف بوبلابیل منتشر کرد.  گردان های القسام یا همان شاخه نظامی حماس ویدیو تازه ای از یکی از اسرای اسرائیلی به اسم نداف بوبلابیل منتشر کرد. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری برنا، همزمان با ادامه یافتن جنایات رژیم اسرائیلی در رفح و بغرنج‌تر شدن بحران انسانی باریکه غزه و ساکنین آن، گردان های القسام یا همان شاخه نظامی حماس ویدیو تازه ای از یکی از اسرای اسرائیلی به اسم نداف بوبلابیل منتشر کرد. 

در این ویدیو، این اسیر اسرائیلی ۵۱ ساله ساکن شهرک صهیونیستی«نیریم» خود را معرفی می کند و ویدیو با یک علامت سوال به پایان می‌رسد.

با توجه به کپشن «اندکی بعد چه اتفاقی افتاد» که به سه زبان عبری، انگلیسی و عربی توسط القسام در زیر ویدیو قرار گرفته است، می توان گفت که منظور از علامت سوال و هدف این ویدیو اشاره به سرنوشت مبهم اسرای اسرائیلی است. 

القسام همچنین از صهیونیست ها خواست تا منتظر نشر اطلاعات تازه درباره سرنوشت این اسیر اسرائیلی بمانند.

گردان های القسام همچنین در این ویدئو از برچسب های «زمان از دست می رود» و «دولت شما به شما دروغ می گوید» استفاده کرده است.

با توجه به شرایط کنونی جنگ غزه که در آن شماری از اسرای اسرائیلی نزد مقاومت به دلیل بمباران‌های مستمر نوار غزه یا با آتش مستقیم نظامیان اسرائیلی کشته شده‌اند و برخی از آنها به دلیل شدت جراحت و عدم امکان دسترسی به دارو به دلیل محاصره شدید نوار غزه، جانشان را از دست داده‌اند، نشر چنین ویدیویی هشداری مستقیم به دولت اسرائیل و عواقب ادامه یافتن جنگ است.

 

<div id="video-display-embed-code_12392077" ><script type="text/JavaScript" src="https://borna.news/fa/news/play/embed/2091997/12392077?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما