شناسهٔ خبر: 66600898 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان:

وجود امنیت در مرز نشانه رشادت و جانفشانی مرزبانان است

زاهدان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: وجود امنیت در مرزها نشانه رشادت و جانفشانی مرزبانان با غیرت و ولایتمدار نیروی انتظامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی سرگزی روز شنبه در دیدار با سرهنگ محمدباقر خرمیان معاون تربیت و آموزش فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: امنیت و آسایش امروز نظام اسلامی مدیون رشادت‌ها و آمادگی مرزبانان است و این آمادگی برکات زیادی به دنبال دارد.
وی اعتماد به نفس را نخستین برکت وجودی آمادگی نیروی انتظامی دانست و افزود: حفظ آمادگی رزمی و تمرین‌های عملی و پر تکرار موجب می شود که در هر جا که لازم باشد پلیس با قدرت حضور یابد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان امنیت و آسایش کشور و مردم را از برکت آمادگی نیروهای مسلح عنوان کرد و افزود: امروز شاهد ناامنی بسیاری در کشورهای همسایه خود هستیم، اما به برکت وجود آمادگی همه‌جانبه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، بویژه دلاورمردان با غیرت و ولایتمدار نیروی انتظامی، امنیت و آسایش در کشور ما حکم فرما است.
وی گفت: آنچه که شما را در صحنه نبرد با دشمن پیروز می‌کند تجهیزات نظامی نیست بلکه باورهای عمیق دینی و قلبی بوده که پر از یاد و نام خداوند است و توصیه بنده به شما آینده‌سازان نظام اسلامی این است که با حفظ آمادگی جسمی، ارتقای بنیه علمی و تقویت روحیه معنوی در مسیری گام بردارید که شایسته نام بلند جمهوری اسلامی ایران است.
سرهنگ محمدباقر خرمیان معاون تربیت و آموزش فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان از آمادگی تعامل و مشارکت بین ۲ ارگان گفت و افزود: مسیر معاونت تربیت و آموزش مرزبانی استان در شناسایی و پویایی فرهنگی - هنری کارکنان و سربازان مرزبانی استان در پیشبرد اهداف هنری است.

نظر شما