شناسهٔ خبر: 66600767 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

تجهیز پیمانکاران نگهداشت ترافیکی منطقه ۹ به بارکد شناسایی و سیستم موقعیت‌یاب

به منظور پیشگیری از سرقت تجهیزات ایمنی و المان‌های ترافیکی منطقه ۹، نسبت به درج QR CODE جهت مجوز فعالیت و نصب دستگاه موقعیت‌یاب (GPS) برروی خودروهای پیمانکاران ترافیک اقدام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: با توجه به سوءاستفاده سارقین تجهیزات ترافیکی از عنوان جعلی اکیپ اجرایی مناطق و به منظور ایجاد وحدت رویه جهت برخورد قانونی با متخلفین، معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۹ به نسبت به صدور مجوز فعالیت دارای QR CODE و نصب دستگاه موقعیت یاب (GPS) برروی خودروهای پیمانکاران نگهداشت ترافیکی اقدام کرد.

وی افزود: در قالب اجرای این طرح خودروهای نگهداشت ترافیکی اقدام به نصب تابلوی ثابت مشخصات پیمانکار حاوی نام شرکت پیمانکاری/ شناسه ملی شرکت/ عنوان فعالیت/ منطقه و ناحیه فعالیت مطابق مجوز صادره در بدنه خودرو کرده و جهت نظارت مستمر و برخط محل فعالیت به سیستم موقعیت یاب (GPS) مجهز شدند.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: همچنین دستگاه نظارت قرارداد پیمانکاران نگهداشت به صورت روزانه مشخصات افراد شاغل و خودروهای اکیپ های ایشان را به مرکز بی سیم منطقه، شهردار ناحیه و شهردار شب اعلام می‌کند تا در صورت فعالیت شبانه پیمانکار، امکان رصد عملکرد خودروهای مجاز از طریق مرکز کنترل ترافیک تهران میسر شود.

مرتضوی یادآور شد: در این ارتباط و برابر هماهنگی های به عمل آمده توسط شهرداری تهران با مراجع و نهادهای امنیتی و انتظامی، مشخصات رانندگان و شماره انتظامی خودروهای اکیپ های نگهداشت مربوطه در اختیار این مراجع قرار می گیرد تا انجام هرگونه فعالیت قانونی و تردد اکیپ های نگهداشت تجهیزات ترافیکی در سطح شهر صرفا منوط به نصب تابلو و به همراه داشتن اصل مجوز دارای QR CODE از شهرداری منطقه باشد.

انتهای پیام/

نظر شما