شناسهٔ خبر: 66600581 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

استیلی:

استقلال به یک دلیل شانس بیشتری برای قهرمانی دارد

حمید استیلی معتقد است پرسپولیس برای قهرمان شدن دیگر فرصتی برای امتیاز از دست دادن ندارد.

صاحب‌خبر -

همشهری آنلاین- پرسپولیس امروز در شرایطی مقابل هوادار خواهد گرفت که شاگردان اوسمار در تلاش برای گرفتن ۳امتیاز هستند تا از استقلال در کورس قهرمانی عقب نمانند. حمید استیلی سرمربی سابق پرسپولیس در گفت‌وگو با همشهری آنلاین، در مورد شرایط این روزهای پرسپولیس می‌گوید: رقابت شانه به شانه پرسپولیس با استقلال برای قهرمان شدن ادامه دارد و البته پرسپولیس این شانس را داشت که در بازی با سپاهان فاصله امتیازی خودش را با استقلال بیشتر کند ولی این اتفاق رخ نداد. ۴بازی باقی مانده هم هر کدام حکم فینال را دارند و پرسولیس برای قهرمان شدن دیگر فرصتی برای امتیاز از دست دادن ندارد.

او در مورد اینکه شانس قهرمانی استقلال بیشتر است یا پرسپولیس، می‌گوید: پیش‌بینی خیلی سخت است، پرسپولیس از لحاظ فوتبالی شرایط خوبی دارد و در بحث مالکیت توپ و ایجاد موقعیت، بهتر از گذشته عمل می‌کند و یکی از دلایلش، خرید بازیکنان جدید و درخشش اورونوف است. استقلال هم در بحث نتیجه‌گیری عملکرد خوبی داشته و باید دید در ۴بازی پایانی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. استقلال در حال حاضر به یک دلیل شانس بیشتری برای قهرمان شدن دارد و آن هم یک امتیازی است که از پرسپولیس بیشتر دارد.

استیلی در مورد بحث تمدید قرارداد اوسمار و اینکه آیا او برای فصل آینده گزینه مناسبی برای هدایت پرسپولیس محسوب می‌شود، تاکید می‌کند: هر باشگاهی باید یک کمیته نقل و انتقالاتی قوی داشته باشد که از افراد متخصص تشکیل شده باشد تا آنها در مورد جذب بازیکن یا انتخاب سرمربی نظر بدهند. اوسمار مربی با شخصیتی است که همیشه به یحیی گل‌محمدی سرمربی قبلی تیم احترام گذاشته و نشان داده که اهل مسائل حاشیه‌ای نیست. فکر می‌کنم بحث تمدید قرارداد باید بعد از اتمام فصل بررسی شود ولی اوسمار می‌تواند یکی از گزینه‌های پرسپولیس باشد.

نظر شما