شناسهٔ خبر: 66600421 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس دانشگاه شیراز:

‌دانشگاه باید به تربیت نیروی انسانی کارآمد و متعهد کمک کند

زهرا عسگری

رئیس دانشگاه شیراز انتظاراتی که از دانشگاه در جامعه وجود دارد را انتظارات به حق و به جایی دانست و بر ضرورت کمک کردن دانشگاه به تربیت نیروی انسانی کارآمد و متعهد تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

محمد مؤذنی امروز، ۲۲ اردیبهشت در مراسم افتتاحیه مرکز توانمندسازی مدیران دانشگاه شیراز ضمن ابراز امیدواری از راه‌اندازی مرکز توانمندسازی مدیران این دانشگاه، اظهار کرد: واقعیت تلخی است که درسطح کشور، در عرصه‌ مدیریت ضعف بسیاری داریم و گواه آن همین است که با این همه نعمات خدادادی و ثروت کشور، اما مردم با مشکلات زیادی در حوزه‌های مختلف مواجه هستند. درحالی‌که حق مردم این است که با این همه ثروت و سرمایه‌ کشور، بهترین زندگی را از نظر مادی و معنوی داشته باشند.

وی ادامه داد: انتظارات زیادی از دانشگاه برای حل مشکلات کشور است که به‌حق و به‌جاست و دانشگاه باید با تربیت نیروی انسانی کارآمد و متعهد به حل مشکلات کشور کمک کند.

 رئیس دانشگاه شیراز تأکید کرد: در سطح کشور نیازمند مدیران متدین، متعهد، دانا و توانا هستیم و، مدیران بایستی این چهار ویژگی را داشته باشند.

وی ادامه داد: دوره‌ طراحی شده برای این است که دانش مدیریت را به افراد بیاموزیم و این حرکت، برای رفع نقیصه اقدام مهمی است.

مؤذنی بیان کرد: باتوجه به اینکه این دوره، نخستین دوره  توانمندسازی مدیران در دانشگاه هست؛ ممکن است نقاط ضعفی هم داشته باشد که امیدواریم با کمک شرکت‌کنندگان به‌مرور زمان رفع شود و افراد با ارائه و انتقال تجارب و ارائه‌ پیشنهادها و دیدگاه‌های خود به رفع نواقص موجود و ارتقاء سطح این دوره‌ها کمک کنند.

انتهای پیام

نظر شما