شناسهٔ خبر: 66600131 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ارائه تالیفات و ترجمه های نویسندگان آبادان و خرمشهر در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب

نویسندگان آبادان و خرمشهر در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تالیفات و ترجمه های خود را ارائه کرداند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،  نویسندگان آبادان و خرمشهر در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تالیفات و ترجمه های خود را ارائه کرداند.

فاضل عباسپور مدیر انتشارات کلیما که به نمایندگی از آبادان و خرمشهر در این نمایشگاه حضور دارد گفت: با عناوین و موضوعات مختلف نویسندگان، مترجمان و شاعران این دو شهرستان حضور دارند از آن جمله می توان به حوزه شعر و شاعری به دیوان شعر فرزاد از فرزاد قلعه گلاب، ترانه وار‌ه ها و سرود‌گونه ها از بابک گشتی‌زاده اشاره کرد.

همچنین جای عزیزان خالی از محمود پورحاتمی و مروارید سیاهِ صادق تکاور نژاد و آلونکی‌ها از ناهید حدادنژاد در این نمایشگاه عرضه شده است.
وی اضافه کرد: در حوزه دفاع مقدس نرگس حزبه پوران با کتابِ کبوتر مسجد، عصمت سلیمانی با کتاب خاطرات با عنوان پرستار حضور دارند.

پژوهش صنعت نفت، با کتابِ اولین روابط عمومی ایران در آینه تاریخ نوشته حسین میرزایی، پالایشگاه آبادان حامی شهر جنگی جلد دوم مرور یک حماسه به قلم جمشید شاوری‌زاده، قهرمانی از صنعت نفت آبادان عبدالحسین دلواری و در زمینه گردشگری جاذبه‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در گردشگری منطقه آزاد اروند از نجلا درخشانی و سجاد پاک گهر از دیگر کتاب های آبادان و خرمشهر در این نمایشگاه بین المللی است. 

کتاب هایی نیز در زمینه ترجمه مانند المواقف ترجمه صادق تکاورنژاد، یانی در کلام کوروش بنیادی نیز از جمله کتابهای ارائه شده در این نمایشگاه است.

<div id="video-display-embed-code_11100916"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4230711/11100916?width=600&height=350"></script></div>

 

نظر شما