شناسهٔ خبر: 66599654 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی پارالمپیک پاراکانو - مجارستان؛

کسب سهمیه پارالمپیک پاریس توسط ملی‌پوش پاراکانوی ایران

ظریفه ملک‌پور

در ادامه رقابت های پاراکانو قهرمانی جهان در سگد مجارستان، نمایندگان ایران موفق به کسب سهمیه پارالمپیک پاریس شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، شهلا بهروزی‌راد در رقابت های قهرمانی جهان در مرحله نیمه نهایی با نمایندگان هند، مجارستان، اسپانیا، ایتالیا، دو حریف از استرالیا و دو حریف از چین به رقابت پرداخت و در پایان با زمان ۵۹.۹۶ ثانیه پس از نمایندگان اسپانیا و ایتالیا در رده سوم قرار گرفت و راهی فینال A شد.

همچنین در ادامه مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی پارالمپیک پاراکانو مسعود قیصری در مسابقه نیمه‌نهایی کلاس KL3 مردان به مصاف حریفان خود رفت.

در این مسابقات مسعود قیصری در مصاف با نمایندگان کره جنوبی، کانادا، لهستان، انگلیس، استرالیا، الجزایر و اوکراین با ثبت زمان ۴۴:۵۲  ثانیه هشتم شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

همچنین اسلام جاهدی در فینال B کلاس VL2 مردان برای کسب سهمیه پارالمپیک با حریفان خود به رقابت پرداخت و با قرار گرفتن در جایگاه دوم فینال B مسابقات قهرمانی جهان موفق شد در بین 10 قایق برتر جهان سهمیه پارالمپیک را کسب کند.

جاهدی در این مسابقات با نمایندگان ژاپن، جمهوری چک، انگلیس، مجارستان، آلمان، تایلند و نماینده فدراسیون جهانی رقابت کرد و در پایان با زمان ۵۵.۶۲ ثانیه در رده دوم قرار گرفت و در مجموع در رده دهم انتخابی قرار گرفت و سهمیه جهانی کلاس VL2 پارالمپیک پاریس را کسب کرد.

تا ساعاتی دیگر شهلا بهروزی‌راد و سعید حسین‌پور در فینال A برای کسب مدال رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما