شناسهٔ خبر: 66599538 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حضور خانواده نشر سازمان تبلیغات در نمایشگاه کتاب با ۲۶۸۷ عنوان 

محمد طاووسی

خانواده نشر سازمان تبلیغات اسلامی با ۲۶۸۷ عنوان کتاب در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، همانند سال‌های گذشته ناشران بنیاد کتاب سازمان تبلیغات اسلامی با دستانی پر در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب حاضر شده‌اند. انتشارات سوره مهر و نشر مهرک به عنوان بخش کودک و نوجوان این نشر با ۱۵۲۰ عنوان کتاب، انتشارات خوارزمی با ۱۰۵عنوان، انتشارات امیرکبیر با ۵۱۲ عنوان کتاب، انتشارات بین‌الملل با ۳۵۰ اثر و انتشارات صاد با ۲۰۰ عنوان کتاب در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

سوره مهر و مهرک

انتشارات سوره‌مهر با ۱۱۲۰ عنوان کتاب که ۱۱۵ کتاب از آن‌ها جدیدا به چاپ رسیده در سی‌وپنجمین نمایشگاهبین‌المللی کتاب حضور خواهد داشت. از عناوین جدید، می‌توان به «آبنبات لیمویی»، «پری خانه ما»، «پرسه در لوسیل»، «آذرخش و رقص فانتوم‌ها»، «تهرانِ جان»، «ریل‌هایزنگ‌زده»، «کاملا»، «شبیه افسانه‌ها»، «ما غیرممکنیم» و «آواز آن پرنده آتشین» اشاره کرد.

علاوه بر کتاب‌هایی با موضوع ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، عناوین بسیاری با موضوع رمان، خاطره‌نگاری، روایت، شعر نو و کلاسیک، هنرهای نمایشی، زندگی‌نامه، موسیقی و ... در نمایشگاه عرضه خواهد شد.

در نمایشگاه امسال، انتشارات سوره‌مهر در کنار عرضه کتاب، فعالیت‌های فرهنگی متعددی همچون رونمایی، جلسات نقد و بررسی کتاب و جشن امضا با حضور نویسندگان نام‌آشنا و چهره‌های فرهنگی و هنری را تدارک دیده است. مهرک نیز ۴۰۰ عنوان کتاب کودک و نوجوان در این نمایشگاه عرضه می‌کند.

شرکت چاپ و نشر بین‌الملل

انتشارات بین‌الملل با ۳۵۰ عنوان کتاب که ۶۰ کتاب جدید هستند در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب حضور خواهد داشت.

بیشترین موضوعات انتشارات بین‌الملل پیرامون تاریخ اسلام و تشیع، خانواده، تاریخ معاصر ایران، شعر و ادبیات داستانی است، که برخی از عناوین جدید عبارتند از؛ «از سلاخ‌خانه تا مهدیه»، «بازنویسی منتهی‌الآمال»، «خون‌هایش»، «علمدار پاراچنار»، «ارض موعود»، «سیره‌نامه امیرالمومنین، جلد ۴»، «خاک‌نشین»، «فرار ماردوش»، «پرونده مختارنامه» و «دنیایی که آدم ساخت».

نشر صاد

انتشارات صاد با ۲۰۰ عنوان کتاب که ۳۵ اثر آن جدید است در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب حضور خواهد داشت.

انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، فرهنگ و تمدن ایران اسلامی، سبک زندگی ضد استکباری، خانواده، حجاب، شهید حاج قاسم سلیمانی، موضوعات عاشورایی، تبلیغ ضد صهیونیستی، پیامبر اسلام صلی‌الله‌علیه‌وآله، پاسخ به سلفی‌گری و ... از جمله موضوعات و سرفصل‌هایی است که انتشارات صاد با کتاب‌های خود در نمایشگاه کتاب حاضر شده است.

۱۸ اثر تازه نشر صاد نوشته نویسندگان نوقلم این انتشارات است که در دوره‌های خودنویس شرکت داشته‌اند.

رونمایی از کتاب «پایتون» در سرای اهل قلم، برگزاری جشن امضا کتاب «بیروط» نوشته ابراهیم اکبری دیزگاه، رونمایی از کتاب «اساطیر در متون کهن فارسی» در سرای اهل قلم و نشست‌های نقد و بررسی و معرفی کتاب «دوران داوری» در سرای اهل قلم از جمله برنامه‌های جانبی این انتشارات در نمایشگاه است.

امیرکبیر و شکوفه

دو انتشارات امیرکبیر و شکوفه با ۵۱۲ عنوان کتاب با موضوعات تاریخ اسلام و ایران، ادبیات ایران و جهان، فرهنگ و تمدن، سفرنامه، رمان‌های بزرگ دنیا، برخی آثار نویسندگانی، چون زرین‌کوب، آل احمد، مرضیه محمدزاده و محمد قهرمان و... در نمایشگاه بین‌المللی کتاب حضور دارند، که در این بین ۷۱ عنوان کتاب تازه از زیر چاپ درآمده‌اند.

مجموعه‌های «رنج تو جاریست (فلسطین)»، «تاب‌آوری»، «اندیشه ایرانی»، «آمریکاشناسی»، «زنان مسلمان» و «اخلاق‌پژوهی» در امیرکبیر ومجموعه‌های «قصه‌های زیبای مولوی»، «ما خانواده‌ایم» و «یه کوچولو قصه» در نشر شکوفه از عناوین حاضر در این نمایشگاه است.

انتهای پیام

نظر شما