شناسهٔ خبر: 66599509 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

پایانی که خود آغاز است

پایان طرح کانون مدرسه و حضور پرشور و فعال اعضا در مرکز فرهنگی هنری پارک لاله

مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری پارک لاله گفت: پایان طرح کانون و مدرسه مرکز فرهنگی هنری پارک لاله خود آغاز فعالیت و حضور اعضا در مراکز کانون است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان هرمزگان، مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری پارک لاله گفت: طرح" کانون و مدرسه" از 16 مهرماه درکانون پرورش فکری هرمزگان مرکز پارک لاله با دو گروه از پایه های سوم دبستان دخترانه شهیده فاطمه نیک آغاز به کار کرد.
وی افزود:کانون بنا به ظرفیت و اهداف تربیتی که دنبال می کند؛ در یک فرایند تربیتی به دنبال پرورش و شکوفایی استعداد های کودک ونوجوان است و در این مسیر از برنامه ها و فعالیت های متعدد، فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و دینی بهره می جوید.
حسینی با ابراز خرسندی از برگزاری یک دوره موفق طرح" کانون و مدرسه" در سالی که گذشت، از آمادگی کامل این مرکزدر ادامه همکاری های کانون با مدارس خبر داد.

پایان طرح کانون مدرسه و حضور پرشور و فعال اعضا در مرکز فرهنگی هنری پارک لاله
ایشان با مهم خواندن کانون و فعالیت های اثر بخش آن در رشد تربیتی و اخلاقی کودکان ونوجوانان، کانون و آموزش و پرورش را از یک جنس دانست وهمکاری این دو دستگاه را در رشد و شکوفایی فرزندان انقلاب اسلامی موثر عنوان کرد.
وی در این خصوص بیان داشت: تقویت مهارت های خوانداری،نوشتاری وفردی، فعالیت های گروهی، مهارت های ارتباطی و علمی از مهمترین مسایلی  است که مد نظر این مرکز بود و در این خصوص طی سالی که گذشت با حمایت مدیرکل کانون، معاون و آموزگاران مدرسه ،در طرح" کانون ومدرسه" محقق گردید.
وی افزود :پایان طرح، خود سرآغاز حضور اعضا و کانون یاران کوچک در مرکز می باشد و با ارتباط مستمر اعضا و کانون شاهد بازخورد بسیار خوبی از حضور ایشان درجشنواره ها ، مهرواره ها و ... خواهیم بود.
لازم به ذکر است، در پایان این طرح تقدیرتوسط مدیر مدرسه از مسئول مرکز فرهنگی هنری پارک لاله و مربی مجری طرح ، پایان بخش طرح کانون در مدرسه بود.

نظر شما