شناسهٔ خبر: 66599421 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

تهیه‌کننده و کارگردان برنامه تلویزیونی «نسیما» مطرح کرد؛

«نسیما» به نمایشگاه کتاب تهران آمد

کارگردان برنامه «نسیما» گفت: این برنامه با شعار «نسیما، بی‌مقدمه، لب کلام و خودمانی» است که خیلی صریح و ساده افراد را در چالش‌های مختلف قرار می‌دهد.

صاحب‌خبر -

پرهام عمرانی کارگردان برنامه «نسیما»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره ویژه برنامه «نسیما» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افزود: امسال با سه برنامه مختلف در نمایشگاه حضور داریم که یکی از آن‌ها دوربین مخفی است. در این برنامه بازیگران ما به سراغ بازدیدکنندگان در غرفه‌ها می‌روند و برایشان چالشی از جنس ارزش بین پول یا کتاب ایجاد می‌کنند.

در برنامه دیگری از مجموعه «نسیما»، به صورت نمادین تعدادی کتاب تهیه کردیم و از بازدیدکنندگان خواسته‌ایم که یکی از کتاب‌ها را به صورت نمادین برای اشخاص خاص ارسال کنند. این افراد از نتانیاهو نخست وزیر وقت رژیم جعلی اسرائیل تا جو بایدن رئیس جمهور وقت آمریکا بودند.

وی ادامه داد: این ارسال کتاب به شخصیت‌هایی مانند شهردار تهران، رئیس قوه قضاییه و حتی مقام معظم رهبری نیز به صورت نمادین اتفاق می‌افتد.


پرهام عمرانی همچنین درباره برنامه‌های آتی که این گروه برنامه ساز در نمایشگاه دارند، گفت: در روز شنبه، ۲۱ اردیبهشت در شبستان اصلی یک برنامه پرفورمنس را اجرا می‌کنیم، در این برنامه سعی داریم با عکس‌هایی از شهدای کودکان غزه یک عکس کلی را به کمک مردم درست کنیم.

وی عنوان کرد: «نسیما» یک برنامه ۵ الی ۶ دقیقه‌ای با ساختار دوربین مخفی است که گاهی از قالب اصلی خود عبور می‌کند و در قالب مصاحبه، مسابقه و.. با نگاهی چالشی به موضوعات متفاوت می‌پردازد که تاکنون حدود ۱۰۰ قسمت از این برنامه روی آنتن رفته است. رویکرد برنامه ما اندیشیدن مردم است و سعی داریم با چالش هایی که ایجاد می‌کنیم، ذهن مردم را درگیر کنیم تا از این طریق فرهنگ سازی کنیم.‌

گفتنی است؛ برنامه «نسیما» به تهیه کنندگی و کارگردانی پرهام عمرانی متناسب با موضوع‌های روز و یا مناسبت‌های خاص و با رویکرد و دغدغه‌های فرهنگی هر روز ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود. این برنامه با شعار «نسیما، بی مقدمه، لب کلام و خودمانی» است که خیلی صریح و ساده افراد را در چالش‌های مختلف قرار می‌دهد.

نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد. 

نظر شما