شناسهٔ خبر: 66599226 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

فرآیند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری اصفهان آغاز شد

اصفهان - معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان از آغاز فرآیند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری استان اصفهان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، وجیهه فاضل ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص فرآیند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری اظهار کرد: بیش از ۱۸ حوزه ارزیابی در قالب ۶۸ گروه ارزیاب، این فرآیند را از بعد از ظهر روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه در استان اصفهان آغاز خواهند کرد.

وی افزود: هر گروه ارزیاب در هر روز ۸ داوطلب را پذیرش خواهد کرد که در هر گروه نیز ۸ نفر به عنوان ارزیاب فعالیت خواهند داشت تا داوطلب در این فرایند شرکت کند.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه هر فرد باید در سه قسمت تدریس و طرح درس نویسی، ایفای نقش و بحث گروهی شرکت کند، خاطرنشان کرد: در مرحله طرح درس نویسی و ایفای نقش هر دو نفر ارزیاب، یک داوطلب را مورد ارزیابی قرار خواهند داد و در موضوع بحث گروهی، هر یک ارزیاب، ۲ داوطلب را به طور همزمان ارزیابی می‌کند و در مجموع، یک داوطلب باید این سه مرحله را طی یک روز بگذراند.

وی تصریح کرد: داوطلبان فقط می‏‌توانند مدارک احراز هویت، مدارک مربوط به سوابق خود و لوازم التحریر را به همراه داشته باشند و ورود موبایل یا هر ابزار ارتباط الکترونیکی به حوزه ارزیابی ممنوع و در صورت کشف به عنوان متخلف محسوب می‌شود.

فاضل عنوان کرد: پس از پذیرش، فرد به تسهیلگر حوزه که در واقع نقش شرح دادن فرآیند با وی است مراجعه خواهد کرد که در این مرحله سناریوی مرحله ایفای نقش و بحث گروهی و همچنین فرم مربوط به طرح درس نویسی به وی داده خواهد شد.

وی گفت: سعی شده در حوزه‌های ارزیابی، فرایند به گونه‌ای پیش برود که داوطلب بدون استرس بتواند بهترین عملکرد خود را ارائه دهد.

نظر شما