شناسهٔ خبر: 66599196 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پایدار: برای طلای وزنه‌برداری جوانان جهان به اسپانیا می‌روم

تهران- ایرنا- عضو تیم وزنه‌برداری جوانان با اشاره به حضور در اردوهای تیم ملی بزرگسالان گفت: برای طلای جهانی اسپانیا که قولش را داده بودم، آماده می‌شوم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، آریا پایدار روز شنبه در گفت‌وگویی با اشاره به حضور تیم جوانان در اردوی تیم ملی بزرگسالان و تمرین زیر نظر نواب نصیرشلال اظهار داشت: برای مسابقات قهرمانی جوانان جهان در اسپانیا آماده می‌شویم. سال گذشته پس از نایب قهرمانی در جهانی مکزیک قول کسب مدال طلای آن را داده بودم. همچنین برای حضور در مسابقات جوانان آسیا در فیلیپین و بعد از آن هم انشالله ریکاوری می‌کنیم تا در صورت صلاحدید کادر فنی بتوانم تیم ملی را در مسابقات جهانی منامه همراهی کنم.

وی ادامه داد: اردوی فعلی تیم ملی، اردوی المپیک است و ما هم در کنار قهرمانان بزرگی مثل علی داوودی، مصطفی جوادی، آیت شریفی و کادر فنی با تجربه تمرین می‌کنیم و انگیزه زیادی هم داریم. رکوردهای من نسبت به سال گذشته حدودا ۲۰ کیلوگرم افزایش داشته اما از نظر خودم راضی کننده نیست. به همین خاطر تلاش‌های خودم را بیشتر می‌کنم تا بتوانم در مسابقات مهم‌پیش رو دل مردم را شاد کنم.

پایدار این را هم یادآور شد: طبق اعلام کادر فنی تیم ملی بزرگسالان اردوی بعدی تیم ملی از اول خرداد در جزیره کیش است. اکنون در مسابقات قهرمانی کشور هستیم و بعد از آن نیز دوباره به اردوی تیم ملی ملحق می‌شویم.

نظر شما