شناسهٔ خبر: 66599157 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده نیروی هوایی ارتش عنوان کرد؛

ابتکار کارکنان «نهاجا» برای تسلیح بمب‌افکن‌ها

امیر سرتیپ «واحدی» به اقدام جهادی و مبتکرانه کارکنان نیروی هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس به‌منظور سرعت بخشیدن به تسلیح بمب‌‌افکن‌های این نیرو اشاره کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش در پایگاه شکاری وحدتی دزفول اظهار داشت: در روزهای اول جنگ تحمیلی، این نیروی هوایی قهرمان بود که با تقدیم شهدای بزرگی وارد میدان شد و برای دفاع از اسلام، کیان اسلامی و شرف ایرانی با نیروهای تا بن دندان مسلح رژیم بعثی جنگید.

امیر سرتیپ واحدی افزود: در آغاز جنگ، دستور تخلیه پایگاه وحدتی صادر شده بود؛ ولی دلیرمردان آن زمان که جان در کف اخلاص داشتند تا قطره آخر خون ایستادند و با اقتدار و شجاعت جنگیدند.

وی با اشاره به سختی‌های نبرد در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در آن زمان کارکنان نیروی هوایی ارتش به‌منظور سرعت بخشیدن به پرواز پرنده‌ها، بمب‌ها را روی دوش می‌گذاشتند و در سریع‌ترین زمان ممکن هواپیماها را مسلح و آماده نبرد و عملیات می‌کردند.

فرمانده نهاجا در پایان خطاب به دانشجویان گفت: آینده ارتش و ایران اسلامی دست شما جوانان است. نظام جمهوری اسلامی افسری می‌خواهد که دو بال تخصص و تعهد داشته باشد که این دو بال در گرو ایمان و اعتقاد قوی است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما