شناسهٔ خبر: 66599097 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

ارائه خدمات درمانی رایگان در مناطق محروم قوچان

مدیر شبکه بهداشت و درمان قوچان گفت: هم‌زمان با هفته بسیج سازندگی به همت بسیج جامعه پزشکی ناحیه مقاومت بسیج قوچان با همکاری جمعیت هلال‌احمر و این مدیریت ویزیت و داروی رایگان در مناطق محروم این شهرستان انجام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از قوچان، فرشید فتحی مقدم اظهار کرد: خدمات درمانی رایگان گروه‌های جهادی در روستاهای قره شاهوردی، سلیم‌آباد، بیگلر، جرتوده، تپه قلعه، محمودی و حاج کاهو با حضور تیم تخصصی پزشکی و پیراپزشکی کانون بسیج جامعه پزشکی قوچان متشکل از متخصصین قلب، داخلی و عفونی، زنان، پزشک عمومی، روان‌شناس بالینی، کارشناسان بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، گفتاردرمانی، پرستاری، مامایی و دارویی انجام شد.

 وی افزود: جمعیتی بالغ بر ۲۶۰۰ نفر تحت پوشش این طرح قرار گرفتند و بیش از ۸۰۰ مورد خدمات بهداشتی و درمانی به جامعه هدف ارائه شد.

 در ادامه ایران‌دوست مسئول بسیج جامعه پزشکی قوچان نیز گفت: هدف نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت به محرومان است؛ لذا تیم‌های پزشکی با این هدف معنوی خدمت به مردم را سرلوحه کارشان قرار داده‌اند .

وی از تعامل و همکاری خوب ناحیه مقاومت بسیج قوچان و جمعیت هلال‌احمر که در این طرح در کنار هم به مردم خدمت می‌کنند، تشکر و قدردانی کرد.

 

نظر شما