شناسهٔ خبر: 66599095 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

غزه وجدان جوانان غربی را بیدار کرد

یک سخنران در نشست بصیرتی حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) گفت: دانشجویان کشورهای غربی، پوشالی بودن منشور سازمان ملل در قبال حقوق بشر و دفاع از مظلومان غزه و فلسطین را به رخ سیاستمداران غربی کشیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، با حضور بسیجیان و هادیان سیاسی حوزه حضرت معصومه سلام الله علیها نشست سیاسی بصیرتی تحولات منطقه غرب آسیا و غزه برگزار شد.

محمد میرزایی در این نشست گفت: ارتش رژیم پوشالی صهیونیستی، با حمله به کودکان و زنان بی دفاع، حقوق بشر غربی را برای همه به نمایش گذاشت.

وی ادامه داد: جنبش های دانشجویی در سراسر کشورهای غربی ، پوشالی بودن منشور سازمان ملل در قبال سایر ملت ها و حقوق بشر را به رخ سیاستمداران این کشورها کشید.

میرزایی افزود: امروز باریکه غزه و اتفاقات فاجعه باری که در آن رخ می‌دهد محل امتحان و آزمایش خداوند متعال برای همه بشر می باشد.

او خاطرنشان کرد: در این آزمون الهی، بسیاری از دولتمردان غربی و بویژه حکام خودفروخته عربی بی آبرو و چهره حقیقی خود را نشان دادند و همه ملت های آزاده و مردم بویژه جوانان سربلند و پیروز هستند.

وی تصریح کرد: در نهایت غزه و فلسطین پیروز میدان جنگ و حتی میدان دیپلماسی خواهند بود و سرنوشت رژیم منحوس صهیونیست جز شکست چیز دیگری نخواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما