شناسهٔ خبر: 66599063 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

رپرتاژ آگهی

ایرانیکارت همراه شما در پرداخت های ارزی و بین المللی

صاحب‌خبر -

پرداخت‌های ارزی و بین‌المللی به بخش جدایی‌ناپذیر در زندگی مدرن تبدیل شده‌اند، به‌ویژه در عصر تکنولوژی امروز که افراد به مواردی مانند خرید اکانت پرمیوم، پرداخت هزینه دانشگاه و سفارت، خرید کالای فیزیکی از معتبرترین فروشگاه‌های جهان و ... نیاز دارند. سایت ایرانیکارت یکی از پلتفرم‌های پیشرو و مطمئن با بیش از 14 سال سابقه در حوزه ارائه خدمات پرداخت ارزی و بین‌المللی است. خدمات پرداخت ارزی ایرانیکارت به کاربران ایرانی این امکان را می‌دهد تا به راحتی و با اطمینان تراکنش‌های خود را انجام دهند.

برای ایرانی‌ها، پرداخت‌های ارزی اهمیت زیادی دارد اما به دلیل تحریم‌های اقتصادی و محدودیت‌های بانکی که کشور ایران با آن‌ها مواجه است، کاربران ایرانی در استفاده از سیستم‌های پرداخت بین‌المللی با چالش‌های زیادی روبه‌رو هستند. برای حل این چالش‌ها، شرکت های بسیاری مانند ایرانیکارت هستند که با راهکارهای خود مسیر را برای ایرانیان تسهیل می‌کنند. در این مقاله به صورت مختصر با خدمات پرداخت بین المللی ایرانیکارت آشنا خواهید شد.

خدمات ایرانیکارت

ایرانیکارت فعالیت خود را از سال 1389 با ارائه مسترکارت و ویزاکارت آغاز کرد و با خدمتی منحصربه‌فرد و کاربردی، توانست بازار ایران را در بر بگیرد. همراه با ارائه خدمات، تلاش کرد نیازهای دیگر مردم ایران را بشناسد و به رفع هرچه بیشتر محدودیت‌ها کمک کند. به همین ترتیب خدمات ایرانیکارت گسترده‌تر شد و افتتاح حساب پی‌پال، پرفکت مانی و وب مانی به مجموعه خدمات‌اش اضافه شدند.

خدمات ارائه شده توسط ایرانیکارت شامل صدور کارت‌های اعتباری بین‌المللی مانند مسترکارت و ویزاکارت، خرید گیفت کارت، ارائه حساب‌های بین المللی برای پرداخت‌های آنلاین، خرید از فروشگاه‌های جهانی نظیر آمازون، خرید اکانت پرمیوم سایت‌ها، پرداخت هزینه اپلیکیشن فی و دیپازیت فی دانشگاه‌ها، ثبت نام آزمون‌های بین المللی، پرداخت هزینه ویزا و سفارت، خرید بلیط هواپیما و قطار خارجی، خرید سیم کارت بین المللی، خرید شماره مجازی، رزرو هتل های خارجی، نقد کردن درامد ارزی و بسیاری دیگر از مواردی که به پرداخت بین المللی نیاز دارند.

مسترکارت و ویزاکارت

ایرانیکارت با ارائه خدمات در حوزه مسترکارت و ویزاکارت به کاربران ایرانی، امکان دسترسی به این کارت‌های اعتباری معتبر بین‌المللی را فراهم کرده است. این کارت‌ها با کاربردهای چندمنظوره خود، کاربران را قادر می‌کنند تا به صورت آنلاین هزینه‌های اشتراک اکانت‌های خارجی مانند نتفلیکس و اسپاتیفای را پرداخت کنند و ب راحتی رزرو هتل‌ها و بلیط‌های پرواز خارجی خود را انجام دهند. ایرانیکارت انواع مختلفی از این کارت‌ها را با ویژگی‌ها و محدودیت‌های متفاوت ارائه کرده و از طریق پشتیبانی تخصصی، فرایند دریافت آن‌ها را برای کاربران به شکل قابل توجهی تسهیل کرده است.

خرید گیفت کارت

ایرانیکارت با ارائه گیفت‌کارت‌های معتبر بین المللی و متنوع در حوزه بازی، پرداخت آنلاین و اپلیکیشن‌ها توانسته است مشکل بسیاری از گیمرها و علاقمندان به تکنولوژی را به راحتی حل کند. این گیفت کارت‌ها شامل برندهای پرطرفداری مانند آیتونز، فری فایر، آمازون، استیم، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس هستند. کاربران با استفاده از این گیفت کارت‌ها می‌توانند اشتراک اکانت‌های پرمیوم، خرید برنامه‌ها و بازی‌ها و همچنین پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای را انجام دهند.

حساب‌های بین المللی

با توجه به نیاز روزافزون کاربران به انجام تراکنش‌های برون‌مرزی، ایرانیکارت خدماتی نظیر افتتاح حساب‌ پی‌پال، پرفکت‌مانی و وب مانی و پرداخت با پی پال را به صورت امن و قانونی انجام می‌دهد. این خدمات به کاربران کمک می‌کنند تا پرداخت‌های آنلاین از خرید و فروش در فروشگاه‌های اینترنتی گرفته تا اشتراک در خدمات آموزشی را به آسانی مدیریت کنند. همچنین امکان شارژ و برداشت از این حساب‌ها برای کاربران ایرانیکارت امکان پذیر است.

خرید از فروشگاه‌های جهانی نظیر آمازون

شما با پشتیبانی ایرانیکارت می توانید به راحتی کالای اورجینال موردنظر خود را از معتبرترین فروشگاه‌های جهانی مانند آمازون، پوما، زارا، آدیداس، ترندیول و ... انتخاب کنید و با پرداخت هزینه ریالی کالا و گمرک، کالای خود را درب منزل در ایران تحویل بگیرید! با خرید کالا از سایت‌های خارجی، تمامی مراحل از پرداخت ارزی تا تحویل در ایران توسط ایرانیکارت مدیریت شده و تجربه خرید مطمئن با سرعت بالا برای شما رقم می‌خورد.

خرید اکانت پرمیوم سایت ها

شما می توانید اشتراک پرمیوم پلتفرم‌های استریم موسیقی و فیلم مانند اسپاتیفای و نتفلیکس، نرم‌افزارهای کاربردی مانند آدوبی، و حتی سرویس‌های تخصصی مانند اکانت‌های هوش مصنوعی و سئو را توسط این خدمت ایرانیکارت تهیه کنید و از ویژگی‌ها و امکانات بیشتر آن‌ها بهره‌مند شوید.

پرداخت هزینه اپلیکیشن فی و دیپازیت فی دانشگاه ها

ایرانیکارت در حوزه پرداخت هزینه‌های اپلیکیشن فی (Application Fee) و دیپازیت فی (Deposit Fee) دانشگاه‌ها خدمات مفیدی را به دانشجویان ارائه می‌دهد. بسیاری از دانشگاه‌های بین‌المللی برای ثبت‌نام دانشجویان خارجی، پرداخت این هزینه‌ها را به‌عنوان بخشی از فرایند پذیرش الزامی می‌دانند. ایرانیکارت با تسهیل فرایند پرداخت این هزینه‌ها به صورت ارزی، به دانشجویان ایرانی کمک می‌کند تا بدون نگرانی، مبلغ موردنیاز را به‌طور مستقیم به حساب دانشگاه‌ها واریز کنند.

ثبت نام آزمون های بین المللی

ثبت‌نام آزمون‌های بین‌المللی شامل پرداخت هزینه‌های ثبت‌نام آزمون‌هایی مانند آیلتس، تافل، دولینگو، GRE،GMAT و سایر آزمون‌های معتبر بین‌المللی است. ایرانیکارت با مدیریت پرداخت‌های ارزی مرتبط به داوطلبان کمک می‌کند تا از فرصت‌های تحصیلی و حرفه‌ای در سراسر جهان بهره‌مند شوند و در مسیر دستیابی به اهداف آموزشی و شغلی خود قدم بردارند.

پرداخت هزینه ویزا و سفارت

ایرانیکارت در حوزه پرداخت هزینه‌های ویزا و سفارت خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد تا روند اخذ ویزا برای ایرانیان ساده‌تر شود. بسیاری از سفارت‌ها و کنسولگری‌ها در ایران پرداخت هزینه‌های ویزا و سفارت را به صورت ارزی و از طریق درگاه‌های بین‌المللی می‌پذیرند که این امر به دلیل محدودیت‌های بانکی برای کاربران ایرانی به چالشی بزرگ تبدیل شده است. همه این موارد از ویزای دانشجویی و توریستی گرفته تا ویزاهای کار و مهاجرت، همگی توسط کارشناسان متخصص ایرانیکارت قابل انجام است.

خرید سیم کارت بین المللی

ازین پس با کمک ایرانیکارت کاربران ایرانی می توانند در سفرهای خارجی به‌راحتی و بدون دغدغه از ارتباطات تلفنی و اینترنتی در سراسر جهان استفاده کنند. با این سیم‌کارت‌ها، کاربران می‌توانند از مزایای هزینه‌های کمتر مکالمات، پیامک و داده در مقایسه با رومینگ سیم‌کارت‌های داخلی بهره‌مند شوند. ایرانیکارت با ارائه پشتیبانی تخصصی و راهنمایی‌های کاربردی، کاربران را در انتخاب و استفاده از سیم‌کارت‌های بین‌المللی همراهی می‌کند تا تجربه‌ای بدون مشکل از ارتباطات جهانی داشته باشند.

خرید شماره مجازی

ایرانیکارت در حوزه خرید شماره‌های مجازی خدمات ارزشمندی ارائه می‌دهد که به کاربران ایرانی این امکان را می‌دهد به‌صورت ایمن و راحت به این شماره‌ها دسترسی داشته باشند. شماره‌های مجازی ابزارهای مناسبی برای ثبت‌نام در سرویس‌های اینترنتی و تأیید هویت آنلاین و فعالسازی حساب کاربری هستند. این شماره‌ها برای سرویس‌هایی مانند تلگرام، واتساپ، گوگل، وریفای سایت ها و دیگر خدمات آنلاین قابل‌استفاده است.

رزرو هتل های خارجی

با توجه به محدودیت‌های پرداخت ارزی، استفاده از کارت‌های اعتباری بین‌المللی مانند ویزا و مسترکارت اغلب برای رزرو هتل‌ها ضروری است. ایرانیکارت این مشکل را با ارائه راهکار مناسب برطرف کرده و امکان رزرو سریع و راحت اتاق‌ها را برای مشتریان فراهم می‌کند. بنابراین شما می توانید به راحتی رزرو اتاق و هتل خود را از سایت‌های معتبری نظری بوکینگ دات کام و Airbnb به راحتی انجام دهید و با اطمینان خاطر سفر خود را آغاز کنید.

نقد کردن درامد ارزی

 شما می‌توانید با هر حساب ارزی مانند پی پال، اسکریل، وب‌ مانی، پرفکت مانی، پاییر و … که داشته باشید از طریق ایرانیکارت بدون چک و سفته و محدودیت درامد خود را نقد کنید. درواقع ایرانیکارت در حوزه نقد کردن درآمد ارزی خدماتی فراهم کرده که به فریلنسرها این امکان می‌دهد درآمد ارزی خود را به‌راحتی به ریال تبدیل کرده و دریافت کنند. به دلیل محدودیت‌های بانکی، ایرانیان اغلب برای انتقال درآمدهای خود از پلتفرم‌های بین‌المللی به حساب‌های داخلی با مشکلاتی مواجه می‌شوند. آن ها می‌توانند با کمک ایرانیکارت درآمد خود را از فروش خدمات، محصولات یا پروژه‌های بین‌المللی به‌صورت ارزی توسط حساب های بین المللی این مجموعه دریافت و به ریال تبدیل کنند. این خدمات باعث شده تا افرادی که با بازارهای جهانی در ارتباط هستند، بتوانند به‌صورت مطمئن و در کمترین زمان ممکن درآمد خود دریافت و نقد کنند.

مزایای استفاده از خدمات ایرانیکارت

  • پشتیبانی تخصصی 24 ساعته در 7 روز هفته
  • انجام سفارش‌های پرداخت ارزی بین 1 الی 5 ساعت کاری
  • بیش از 14 سال سابقه در حوزه پرداخت بین المللی
  • معتبر و قابل اعتماد به دلیل دریافت مجوزهای مختلف
  • نرخ کارمزد منصفانه

نحوه ثبت سفارش پرداخت ارزی در ایرانیکارت

درصورتی که برای انجام خدمات بین المللی مانند ثبت نام آزمون‌های زبان، هزینه ویزا و سفارت، خرید اکانت پرمیوم، خرید گیفت کارت و سفارش های مختلف به پرداخت ارزی نیاز دارید، به سایت ایرانیکارت مراجعه کنید. برای ثبت سفارش نیاز است ابتدا در پنل کاربری ایرانیکارت ثبت نام کرده و سپس وارد پنل شوید.

  1. در ابتدا از منوی سمت راست، وارد قسمت پرداخت در سایت های خارجی شوید.
  2. روی گزینه تمام محصولات کلیک کنید و سپس پرداخت در کلیه سایت های بین المللی را انتخاب کنید.
  3. لینک محصول موردنظر در سایت خارجی را در فیلد لینک سایت وارد کنید.
  4. مشخصات خواسته شده مانند نام کاربری و رمز عبور در سایت خارجی را وارد کنید.
  5. مبلغ محصول را در فیلد مبلغ وارد کنید.
  6. نوع ارز پرداختی (دلار، یورو، پوند و ...) را انتخاب کنید.
  7. درصورتی که برای پرداخت خود عجله دارید، تیک گزینه برای "پرداخت خود عجله دارم" را فعال کنید.
  8. روی ثبت سفارش کلیک کنید و پیش فاکتور خود را مشاهده کنید.
  9. در صورت تایید پیش فاکتور، روی گزینه تایید و پرداخت بزنید و هزینه ریالی را پرداخت کنید.
  10. تبریک میگوییم. پرداخت ارزی شما انجام شد!

در صورتی که در هر مرحله سوال یا مشکلی داشتید، می توانید از طریق تیکت، چت آنلاین یا شماره های تماس در سایت ایرانیکارت ( https://www.iranicard.ir/) با بخش پشتیبانی و کارشناسان مجموعه به صورت 24 ساعته حتی روزهای تعطیل درمیان بگذارید.

نظر شما