شناسهٔ خبر: 66598835 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

استاندار مرکزی:

مشکلات مالیاتی فعالان اقتصادی با جدیت پیگیری شود

مخلص الائمه گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هر هفته برگزار و مشکلات مالیاتی فعالان اقتصادی با جدیت پیگیری و در سفر پیش روی وزیر اقتصاد و دارایی به استان مرکزی مطرح می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، دکتر «فرزاد مخلص الائمه» استاندار مرکزی طی سخنانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رویکرد محوری دولت سیزدهم به فعالیت‌های بخش خصوصی تسهیلگری است که در این راستا به واسطه تعامل و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی و بخش خصوصی، گام‌های مؤثری برداشته شده است.

وی افزود: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هر هفته برگزار و مشکلات مالیاتی فعالان اقتصادی با جدیت پیگیری و در سفر پیش روی وزیر اقتصاد و دارایی به استان مرکزی مطرح می‌شود.  فعالان اقتصادی به‌ویژه اصناف استان در تبدیل مجوز کاغذی به مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) از برنامه عقب هستند و از ۲۶ اردیبهشت با محدودیت‌هایی در کسب و کار مواجه می‌شوند که انتظار است نسبت به الکترونیکی کردن مجوز خود در سامانه mojavez.ir و در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهند.

مخلص الائمه خاطرنشان کرد: با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، مطابق قانون تمام کسب و کارها تا ۲۵ اردیبهشت باید مجوز خود را الکترونیکی کنند و پس از آن تمامی خدمات دولتی و بانکی فقط با داشتن مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما