شناسهٔ خبر: 66598787 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آسمان استان کردستان فردا مجدد بارانی می‌شود

مدیرکل هواشناسی استان کردستان گفت: از فردا تا اواخر روز سه‌شنبه این هفته شاهد بارش‌ باران در سطح استان خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

رحیم صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج از ورود سامانه جدید بارشی به کردستان خبر داد و اظهار داشت: از فردا تا اواخر روز سه‌شنبه این هفته شاهد بارش‌های رگباری باران در سطح استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بیشترین فعالیت سامانه بارشی در روز دوشنبه خواهد بود، گفت: در طول این روزها به ویژه روزهای یکشنبه و سه‌شنبه وزش باد شدید، صاعقه و گرد و خاک نیز در انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان افزود: در روز یکشنبه بیشترین میزان بارشی در نیمه غربی و مناطق شمال شرق استان و روز دوشنبه شهرهای بانه، مریوان، سروآباد، سلین، سنندج، بیجار، دهگلان، زرینه، قروه، کامیاران، هزارکانیان و نساره را در برخواهد گرفت.

وی با اشاره به صدرو هشدار سطح زرد هواشناسی، خواستار پرهیز از تردد در حاشیه‌های رودخانه‌ای و ارتفاعات شد و عنوان کرد: امکان سقوط اشیاء سبک و آسیب به سازه‌های کم استحکام نیز وجود دارد.

صدیقی درباره وضعیت دمایی نیز توضیح داد: از لحاظ دمایی نیز امروز و فردا افزایش دمای شبانه‌روزی و از روز دوشنبه کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان متوسط حداقل دمای کردستان را 5.7 درجه ذکر کرد و گفت: در طول شبانه‌روز گذشته قاملو با 0.3 درجه سردترین و سلین با 28.9 درجه در برخی ساعات گرم‌ترین نقاط استان بوده‌اند. هم‌اکنون هوای سنندج آفتابی است.

انتهای پیام/486/

نظر شما