شناسهٔ خبر: 66598364 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار: ۲۵ میلیارد ریال به ورزش و جوانان دهلران اختصاص یافت

ایلام - ایرنا - فرماندار ویژه دهلران از اختصاص ۲۵ میلیارد ریال اعتبار به حوزه ورزش و جوانان این شهرستان در سال جاری خبر داد و گفت: دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به حوزه ورزش این شهرستان داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، "لطیف صاقی" روز شنبه در آیین تجلیل از روسا و نایب رئیس هیئت های ورزشی در دهلران، اظهار کرد: دهلران در عرصه ورزش در رشته‌های مختلف ورزشی، در سطح ملی، کشوری و استانی دارای استعدادهای زیادی است.

وی با بیان اینکه شهرستان دهلران توانایی میزبانی خیلی از مسابقات استانی را دارد، ابراز کرد: دولت در عرصه ورزش، ساخت سالن‌ها و چمن‌های مصنوعی در این شهرستان اقدامات بسیار خوبی داشته است.

فرماندار ویژه دهلران تصریح کرد: امروز در دورترین روستاهای این شهرستان، شاهد احداث سالن و زمین چمن مصنوعی هستیم که مورد استفاده ورزشکاران قرار می‌گیرد.

صادقی به سرمایه گذاری نظام و دولت در شهرستان و به ویژه حوزه نفت و گاز اشاره کرد و افزود: این میزان سرمایه‌گذاری در دهلران با کل سرمایه‌گذاری در استان برابری می‌کند اما این شهرستان بر اساس ظرفیت‌های و داشته‌هایی که دارد، نیازمند توجه و تخصیص اعتبارات بیشتر برای تکمیل پروژه هاست.

وی به فعالیت ۶ پیمانکار در مسیر دهلران به اندیمشک و مهران برای چهار خطه کردن این مسیرها اشاره کرد و گفت: جهاد تبیین، وظایف همه ماست و در این راستا در قالب کاروان‌های راویان پیشرفت تلاش هایی برای آشنایی اقشار مختلف به ویژه نسل جوان با دستاوردها و خدمات دولت و نظام انجام شده است.

فرماندار: ۲۵ میلیارد ریال به ورزش و جوانان دهلران اختصاص یافت

صادقی با اشاره به به پروژه‌های آبرسانی به روستاهای این شهرستان توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و وزارت نیرو، تصریح کرد: نظام و دولت به این شهرستان به واسطه ظرفیت‌های خاص آن، توجه ویژه دارد.

وی به واگذاری پنج هزار قطعه زمین در قالب نهضت ملی مسکن به مردم این شهرستان برای ساخت واحد مسکونی اشاره و گفت: این کار نقش مهمی در کاهش قیمت مسکن و اجاره‌ بها در شهرستان خواهد داشت.

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان هم در این نشست، گفت: تکمیل روشنایی، سیستم خنک کننده و کولر برای سالن‌های ورزشی در دستور کار است و اقداماتی هم انجام شده است.

"سعد اسماعیلی" افزود:چهار هزار و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار برای هیئت‌های ورزشی بر اساس فعالیت آنها در این شهرستان جذب شده است.

وی به استعدادهای ورزشی و کسب رتبه های مختلف در سطح ملی واستانی اشاره و خاطرنشان کرد: علاوه بر تجلیل از هیئت‌ها از ورزشکاران نمونه هم توسط هیئت ها تجلیل خواهد شد.

آیین تجلیل از روسا و نایب رئیس هیئت‌های ورزشی و فعالان فرهنگی ورزشی دهلران با حضور امام جمعه، فرماندار ویژه دهلران،معاون سیاسی فرماندار، مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان، ورزشکاران و روسا و نایب رئیس هیئت‌های ورزشی و جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، دهلران در ۲۳۰ کیلومتری مرکز استان ایلام قرار دارد.

نظر شما