شناسهٔ خبر: 66598212 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کردستان نیازمند همراهی رسانه‌ها است

سنندج- ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان نیازمند همراهی و همکاری رسانه‌ها است و خبرگزاری جمهوری اسلامی در این زمینه کارنامه درخشانی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، علیرضا شهسواری روز شنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سنندج اظهارکرد: یکی از رسالت‌ها و اولویت‌های بنیاد شهید رسیدگی به امور خانواده های شهدا و ایثارگران و تلاش برای ترویج هرچه بهتر فرهنگ ایثار و شهادت است و در این راستا به همکاری و همراهی رسانه نیاز دارد.

وی افزود: سازمان بنیاد شهید بدنبال دیده شدن مدیران از طریق رسانه نیست بلکه دیده شدن جامعه هدف و میراث داران ایثار و شهادت در عرصه رسانه برای بنیاد در اولویت قرار دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان ضمن قدردانی از خبرگزاری ایرنا به خاطر انتشار اخبار حوزه ایثار و شهادت، از رسانه‌های استان خواست بیش از پیش با بنیاد همکاری داشته باشد تا نقشه راه جدید بنیاد و مجموعه ایثارگران برای موضوع تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ارائه شود.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کردستان نیازمند همراهی رسانه‌ها است

وی در ادامه با بیان اینکه نظام وظیفه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را دارد و بنیاد شهید به عنوان دبیرخانه متولی این امر است، اضافه کرد: رسانه می تواند به ما کمک کند هم افزایی جمعی مدیریتی در این راستا اتفاق بیفتد و دستگاه های مختلف در این زمینه ورود جدی و تاثیرگذار داشته باشند.

شهسواری تاکید کرد: باید یک گام بلند با توجه به ضرورت های نظام و در راستای جهاد تبیینی مد نظر رهبری برای نظام و بنیاد، برداشته شود.

وی یادآور شد: مصادیق و سوژه‌های ایثار و شهادت در کردستان منحصر بفرد بوده و در هیچ جای ایران وجود ندارد لذا وقتی چنین عناصری داریم باید از آن استفاده کنیم و رسانه‌ها در این زمینه بهترین ظرفیت به شمار می روند.

نظر شما